Yiyi moet terug naar huis!!

Kitty was vorig jaar op vakantie op Gran Canaria waar ze bij de hondenopvang op slag verliefd is geworden op Yiyi, een jonge Podenco.Leon, haar man heeft zijn best gedaan om een adoptie te regelen en zo kon Yiyi mee naar huis om bij hun en de andere honden te wonen. Kitty was volledig afgekeurd en in de zevende hemel met Yiyi. In onze groep Hondenboel hebben we enorm genoten van de capriolen van Yiyi en Yiyi werd de beroemdste hond van alle 21.000 leden.

Toen werd Kitty herkeurd en wat ze nooit had zien aankomen gebeurde, ze werd goedgekeurd en moest weer volledig aan het werk.

Weken lang heeft ze er letterlijk wakker van gelegen hoe dit nu met Yiyi moest want die kan niet alleen thuis zijn. Uiteindelijk hebben ze de vreselijke beslissing moeten nemen om Yiyi naar de stichting terug te brengen.

Kitty was en is er kapot van evenals de rest van het gezin, zeeën van tranen zijn er gevallen en ze is kilo’s afgevallen. Het gemis werd zo erg  dat ze in overleg besloten hebben om haar baan op te zeggen en Yiyi weer terug te halen.

Een happy end dus?

NEE!!   De stichting ,Happy Dog Maspalomas, wil Yiyi niet terug laten komen, zij zijn van mening dat Yiyi met andere podenco’s moet opgroeien. Wat heel vreemd is want de 1e keer dat ze Yiyi adopteerden werd nergens over gesproken en kon ze zo mee. Wij zijn van mening dat Yiyi weer terug moet naar Kitty.

Zeg nou zelf, een baasje dat bereid is haar full time baan op te zeggen voor de liefde van haar leven, dan krijg je als hond geen gouden mand maar eentje die met diamanten bezet is.

Daarom vragen we u , teken alstublieft deze petitie en breng Yiyi weer thuis.

yiyi1.jpg

Petra Lakerveld namens beheer Hondenboel    Neem contact op met de schrijver van de petitie