Belachelijk langere parkeertijden

In o.a. de parkeersectoren 5154,56,57 en 58 geldt er vanaf respectievelijk 1 juni 2022 en 1 juli 2022 van maandag tot en met zondag "betaald parkeren" tot en met 23 uur. Hiervoor was dit van maandag tot en met zaterdag tot en met 18 uur en zondag hoefde men niet te betalen voor het parkeren. De gemeente probeert steeds meer geld binnen te halen en hoe ver gaan zij uiteindelijk?

Hiervoor heeft de gemeente heel veel parkeerautomaten weggehaald waardoor je soms letterlijk op zoek moet gaan naar een parkeerautomaat waarvoor je soms een paar minuten moet lopen en dan mag je hopen dat je er 1 vindt. En voordat je een parkeerautomaat hebt gevonden rijdt er in de tussentijd een scanauto voorbij en zit je met een boete van bijna € 70,00. En nu gaan zij wéér een stap verder door de parkeertijden van het betaald parkeren te verlengen. Dit moeten wij niet meer accepteren en laten wij dus met z'n allen opstaan door deze petitie te ondertekenen! WIJ ZIJN TEGEN DE UITBREIDING VAN DE TIJDSDUUR VAN HET BETAALD PARKEREN IN BOVENGENOEMDE ZONES EN OMSTREKEN GENOEG IS GENOEG!

Door te ondertekenen, machtig ik A.M. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )