Behoud van de graduaatsopleidingen KdG!

Wij, studenten van de graduaatsopleidingen aan de KdG, kregen te horen dat onze opleidingen vanaf volgend schooljaar worden beëindigd. We zijn ervan overtuigd dat het onderwijs het begin is van mooie wegen. Daarom vragen wij u om te tekenen voor deze petitie zodat wij ons diploma kunnen behalen.

Door de onzekerheid die er nu heerst zijn we allemaal onze draad kwijtgeraakt en weten we niet hoe onze toekomst eruit zal zien. De meeste studenten worden hierdoor mentaal beïnvloed en geen motivatie meer door de onzekerheid die er nu heerst. We hechten veel waarde aan onze opleiding, omdat het deuren opent naar mooie dingen. Als individuen weten we wat we in ons hebben en wat we te bieden hebben aan de maatschappij!

Deze petitie is gericht aan iedereen die ons, een groep van 200 studenten, een mooie toekomst gunt.

Wij richten ons verzoek op de minister van onderwijs Ben Weyts:
Geef ons een kans om onze dromen waar te maken en onze opleidingen te voltooien op de KdG.

In de media:

125791567_2528471090785024_5899571656772140242_n.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Bert Van den Winckel om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.

We zullen uw telefoonnummer niet openbaar online weergeven.