Behoud Social Schools pand Leiden

Beste Kidskonnect collega's,

Ik stuur jullie deze petitie om de volgende reden:

Als team bij Kidskonnect hebben we de afgelopen tijd fantastisch werk verricht en een warm en ondersteunend kantoor opgebouwd in Leiden. Het is met deze geest van samenwerking en toewijding dat ik graag jullie aandacht vraag voor een belangrijke kwestie die ons allen aangaat.

Zoals jullie wellicht weten, is ons huidige pand bij Social Schools per 31 augustus 2024 opgezegd. Deze aankondiging heeft begrijpelijkerwijs vragen en zorgen opgeroepen bij velen van ons. Als antwoord hierop stel ik voor dat we gezamenlijk een petitie opstellen en presenteren aan de directie van Kidskonnect, met als doel het behouden van ons huidige pand.
Inmiddels ben ik de laatste hand aan het plan aan het leggen en wil dit plan komende dinsdag aan de directie presenteren.

Er zijn verschillende redenen waarom het behouden van het Social Schools pand voor ons van groot belang is. Allereerst biedt het pand logistieke voordelen die niet te onderschatten zijn. Het bevindt zich op een centrale locatie die gemakkelijk toegankelijkvoor iedereen die in Leiden wilt werken. Er is sowieso een grote groep die in de omgeving woont en als het pand wegvalt zal "ons huis" er niet meer zijn.
Deze bereikbaarheid draagt bij aan een soepele dagelijkse gang van zaken en minimaliseert eventuele logistieke strubbelingen. ook bevorderd het pand in leiden het team gevoel en zorgt voor een lage drempel om regelmatig op kantoor te werken

Bovendien hebben we in de loop der jaren als team Social Schools sterke band opgebouwd in het Social Schools pand. We zijn een hecht team en ik zou dit graag in stand willen houden. Sinds de overname bijna 3 jaar geleden, hebben we veel collega's mogen verwelkomen in ons mooie pand in Leiden en er wordt graag in Leiden gewerkt door verschillende labels/afdelingen. (oa. marketing, support, Consultants, Rosa, Kidsvision)
Het is een vertrouwde omgeving geworden en het behoud van deze locatie zou deze waardevolle toevoeging kunnen zijn in het werkplezier bij Kidskonnect.

Daarom nodig ik jullie uit om deze petitie vóór aanstaande maandag in te vullen en te ondertekenen. Jullie input en steun zijn cruciaal in onze inspanningen om onze stem te laten horen. Voel je vrij om deze petitie te delen met andere collega's binnen Kidskonnect die kantoor Leiden een warm hart toedraagt. Hoe meer draagvlak we hebben, hoe sterker onze boodschap zal zijn.

Laten we samen werken aan het behoud van ons geliefde pand bij Social Schools te Leiden en blijven streven naar een omgeving waar hard werk voorop staat, maar ook veel plezier.

"Work hard, Play hard"

Ik zal volgende week het officiele plan aan alle ondertekenaars presenteren en jullie uiteraard op de hoogte houden over de komende ontwikkelingen.

Dank alvast voor de moeite.

Met vriendelijke groet,

Jody van der Vaart
Sales Buitendienst - Kidskonnect/Social Schools

socialschools.png__1200x1200_q100_subsampling-2_.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik jody van der Vaart om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.