behoud de 2 Meter Band (144-146MHz) voor Radio Amateurs

De 2 meteramateurradio (144-146 MHz) dreigt te worden weggenomen van radioamateurs vanwege een voorstel van de vergadering van de CEPT World Radio Conference 2019 dat de 2-meterband moet worden toegewezen als een luchtvaart-band. Wij, de Radio Amateurs, vinden dit volstrekt onaanvaardbaar dat een geharmoniseerde wereldwijde primaire gebruikersband voor Radio Amateurs wordt voorgesteld om van ons weggenomen te worden, omdat het bedoeld is als een 'beschermde' band voor Radio Amateurs. We willen dat de CEPT zijn voorstel heroverweegt en we eisen dat de 2-meterband niet van ons wordt afgenomen! Amateurradio is nog steeds een sterke en doorlopende hobby voor 100 jaar en we moeten onze hobby behouden en beschermen

martijn verhoef RFDX radio club    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik martijn verhoef RFDX radio club om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

Script executed with success this is not html: Array ( [type] => 2 [message] => Trying to access array offset on value of type null [file] => /home/petitions/public_html/sign_petition.php [line] => 31 )