Stem met ons mee. (Alle ondernemingen eigendom van Nederland zelf!)

Als wij nou alle ondernemingen (werkplekken en bedrijven) eigendom van de Nederlandse samenleving zouden maken zal dit een efficiente manier kunnen wezen om een stapje dichterbij te komen om de illuminati machtsstructuur te verslinden? Ik ben overtuigd van wel. En ja de 'samenleving' valt onder de Nederlandse samenleving zelf als één groot geheel.

Gebouwen en goederen!
Wij vinden dat Nederland alle bedrijfspanden en de goederen die er toe behoren terug hoort te kopen en er een eigen versie van te maken. En als de bedrijven en werkplekken niet gerund willen worden door Nederland dan worden ze uiteindelijk wel gedwongen. Klinkt heel streng maar om een heersende maar machtige cabal te voorkomen moeten er nou eenmaal zulke maten genomen worden als deze. Cabal betekent "kliek".

Nieuwbouw:
Ook in de nieuwbouw zal het aan Nederland zelf zijn wat er gebouwd en geproduceerd zal worden. Productie is ook eigendom van Nederland zelf en geen 1 persoon is daar de baas over. Wanneer de producten verkocht of weggegeven worden aan mensen zullen de producten toebehoren aan hen en niet meer van Nederland zijn.

Leidinggevenden! (1)
Naast het feit dat Nederland zal regeren over alle werkplekken en ook over de goederen die er toe behoren zullen er geen bazen meer bestaan maar leidinggevenden die in opdracht zullen staan van onze samenleving.

Leidinggevenden! (2)
Leidinggevenden voeren hun taken gewoon uit net als gewone bazen om zo hun werkplek een betekenis te geven aan de samenleving. Ja er zijn regeltjes en af en toe wordt er weleens zaken besproken maar voornamelijk beheren de leidinggevenden volledig het hele werkgebied op zichzelf. Dus ja, alle leidinggevenden hebben de plicht om de samenleving te dienen en de samenleving stuurt ook af en toe weleens mensen naar terreinen toe die de boel goed controleren en in de gaten houden. Leidinggevenden krijgen een aangename inkomen net zoals iedereen (misschien toch ietsjes meer!) om te kunnen overleven. Maar er zullen geen hele overdreven rijke personen meer zijn.

Recepten!
Recepten van bedrijven en organisaties worden gekocht door Nederland (of het nou voedsel of spullen zijn) En anders wordt er veel onderzoek gedaan door Nederland zelf om producten exact na te maken. Nederland heeft geld zat.

Bedrijven:
Dit betekent het eind van eigen ondernemingen! Einde van de bedrijven dus. Van klein naar groot. Alles wordt vervangen en zal onderdeel uitmaken van Nederland zelf, met als doel het volk volledig te dienen en om nogmaals, een heersende maar machtige cabal te voorkomen.

De illuminati:
Een groot aantal bedrijven werkt op dit moment samen als wegbereiders voor de Nieuwe Wereldorde. Dat is een elitegroep die uiteindelijk de touwtjes in handen gaat krijgen/heeft over de hele wereld. Ze werken ook wel onder de namen Illuminati, One World Order, New World Order, Eos of schaduwregering. Een belangrijk doel van deze groep mensen is om de aarde voor henzelf te bezitten, met een bevolking van maximaal 500 miljoen mensen onder zich. De rest van de bevolking moet dus nog uitgeroeid worden.
9d3204b480482a4cf29180f1da181d57--illuminati-real-illuminati-symbols.jpg
(Het bovenstaande plaatje toont aan wat wij juist proberen te elimineren. Dit is nou de cabal waar wij over spreken!)
Wij strijden tegen deze illuminati macht.

Communisme:
In communistische landen geldt er een productie limiet die de samenleving alle werkplekken verplicht. Maken de werkplekken daar dan nog deel uit van de samenleving? Nee. Ze zijn helemaal op zichzelf gericht met 'wat' regeltjes. Deze petitie promoot een heel ander soort ideaal. Dus nee. Dit is geen communisme mensen!

Overzicht:
Er is overzicht op alle ondernemingen. Strenge controle. Het is haalbaar dat de samenleving alles overziet want kijk maar naar onze overheidsgebouwen. Er is daar altijd strenge controle of de bazen en de instanties wel een bijdrage leveren aan de samenleving.

Zelfvoorzienend:
Het is ook de bedoeling dat Nederland een zelfvoorzienend land wordt ooit in de niet zo verre toekomst. De meeste producten en spullen zullen geproduceerd worden in Nederland zelf voor het volk.

---

Nogmaals criminaliteit en illuminati heerschap is best wel erg hoog en ook in Nederland en België. Het is geen lachertje. Hier moet voorgoed een eind aankomen!

Wat duidelijkheid betreft de illuminati:
Er is een licht illuminati en een duistere illuminati en deze petitie wilt van de duistere illuminati af want zij geven alleen maar om rijkdom en hun duistere goden. De licht illuminati bestonden uit een groep mensen die voor verlichting en spirituele groei waren en vooral tegen de jezuïeten orde streden. De duistere illuminati is voor materiële rijkdom en aanbidden duisternis en hebben hun eigen ordes over de gehele wereld gevestigd. Machtige kliek maar niet almachtig. Ze kunnen verslagen worden als jullie je handtekening plaatsen op deze petitie. Dit is de meest efficiënte manier om de politiek te kunnen beïnvloeden en om van deze slechte illuminati groep af te komen! VOORGOED.

Graag deze petitie delen en handtekening plaatsen mensen! Want dit is uit belang van velen en uiteindelijk onze eigen planeet.

Door te ondertekenen, machtig ik Vincent K. om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.