Bedrijven eigendom van de samenleving!

De mensen die deze petitie aanhangen zijn dezelfde mensen die voorstander zijn om elke bedrijf in nederland en alle bedrijfs goederen eigendom van onze samenleving te maken.

Wij delen graag ons ideaal met jullie.

Uitleg:

Elk werkplaats zal vanaf nu van de samenleving zijn en door de samenleving zelf gebouwd worden. Ook alle bedrijfs goederen zullen eigendom van de maatschappij zijn en worden door ons eigen land verkregen.

Bazen zullen vanaf nu onder leiding staan van onze samenleving en het volk dienen in plaats van zichzelf. De term baas wordt vervangen met leidinggevenden. Het verschil tussen bazen en leidinggevenden is dat bazen op zichzelf zijn gericht en krijgen meestal miljoenen/biljoenen in wat ze verdienen en leidinggevenden staan onder leiding van de samenleving en de samenleving krijgt al de miljoenen/biljoenen die er verdient wordt.

Veel misdaad en fraude en armoede die de cabal creeert kan ook nog eens worden bestreden en voorkomen als wij vanaf nu leidinggevenden krijgen in plaats van bazen en alle werkplekken eigendom van de samenleving maken. Een grote tegenslag voor de illuminati schaduw regering. Deze manier van aanpak leidt naar beter structuur en stabiliteit in onze samenleving!

Replica:

Werkplekken die niet onderdeel van de samenleving willen zijn wanneer dit systeem tot stand wordt gebracht worden overgenomen of vervangen door middel van een replica. Het zal niet helemaal precies hetzelfde zijn maar de nieuwe werkplaatsen zullen erg op de oude werkplaatsen lijken als het wordt vervangen. Het zelfde geldt voor de goederen – de samenleving geeft geld uit om producten zoveel mogelijk op elkaar te laten lijken – veel onderzoeken worden er naar gedaan.

Provincie:

(Wij zijn van plan om ooit met ons allen een provincie uit te kiezen waar ons ideaal het vorm van bestuur wordt. Dit gaan wij samen met ons allen eisen.) Welke provincie? Is nog onbekend. Maar de door onze gekozen provincie gaat zeker ooit in de niet zo verre toekomst komen! Het is verstandig om klein te beginnen. Wij willen daarom eerst steden uitkiezen waar ons ideaal geldt. Als de steden een succes zijn dan komen wij met ons allen samen bij elkaar om een provincie uit te kiezen met een bestuur als deze. Dit is onze volgende fase.

Basisinkomen:

En ja wij zijn ook voorstander voor een basisinkomen voor iedere burger en een beloningssysteem voor mensen dat bepaalt werk willen doen.

Kleine ondernemingen:

Om te voorkomen dat er een heersende loeirijke cabal aan de macht komt moeten wij alle soorten eigen ondernemingen afschaffen. Wij zijn voorstander om alles deel van onze samenleving te maken maar ook echt alle soorten ondernemingen -- van klein naar groot.  In andere woorden: wij willen het kapitalisme eindigen. Want wat klein begint eindigt meestal groot en dit neemt juist heel veel problemen met zich mee. Kijk maar eens heel goed naar de onderstaande afbeelding:

225031415_10218454854554354_4040131942038655405_n1.jpg

Communisme:

Ook zijn er sporen van eigen ondernemingen en geldwinst te vinden in het communisme. Dit soort communisme willen wij ook afschaffen.

---

Ben je het met ons ideaal eens? Jullie handtekeningen waardeer ik echt hartstikke erg en deel gelijk ook alsjeblieft deze petitie met je medemens! Ik probeer dit idee te doen stijgen.

Door te ondertekenen, machtig ik Vincent K om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.