Anti Joodse uitlatingen van Hassan Aarad schandalig!

Bent u ook van mening dat onderstaande uitlatingen richting de Joden ontoelaatbaar zijn?

TEKEN DAN DEZE PETITIE!!!

Belgische politicus snoeihard over Joden

Hassan Aarab <br /> ... woedend over Gaza.... © CD&V

Een politicus van de Belgische christendemocratische partij CD&V heeft zich in ongekend harde bewoordingen uitgelaten over Joden. "Volgens mij hebben de Duitsers destijds met opzet niet alle Joden omgebracht, zodat wij nu wel beseffen waarom hij (Hitler, red.) de Joden aan het uitroeien was", aldus Hassan Aarab.

Aarab - die werkt voor het gemeentebestuur van Antwerpen - deelde die ongezouten mening met zijn vrienden en kennissen op Facebook. Een dag later neemt hij nog niets terug van zijn uitspraken.

"Ik wil uiting geven aan mijn woede over wat Israël doet in Gaza", zegt hij in de Gazet van Antwerpen. "Daarom deze provocatieve uitlating. Als het om Joden gaat, dan reageert plots iedereen. Ondertussen worden Palestijnen uitgemoord, maar doet niemand iets, ook mijn eigen partij niet trouwens."

Het partijbestuur van de CD&V neemt afstand van Aarab, zegt voorzitter Wouter Beke. De man stond op de elfde plaats van de Vlaamse lijst.