ANPR CAMERA' STOP ZETTE

Ik woon al jaren in ASSE zijn er problemen geweest met deze wegens.
En een tijd geleden hebbe ze camera's overal geplaatst rond de omgeving van ASSE waardoor nu heel veel problemen zijn in het verkeer.
In begin diende de camera's voor sluipstorten, het gebruik van elektrische grasmachine op zondag, urineren op openbaar vervoer en voor wagen dat niet gekeurd zijn of niet verzekerd zijn of dat ze hun taxen niet betaald hebben.
Maar nu krijg veel mensen gas-boetes omdat wij nu via die camera's passeren waardoor niet één boet is maar meerdere deze voor de ring door Asse toch door te krijgen, er was al een petitie tegen de ring rond ASSE niet door te laten. En nu verplichten ze ons voor geen gas-boetes te krijgen de grote steenweg te nemen zodra de populatie klaag over het verkeer zodra de ring wel zou door gaan en word geplaatst! De gas-boetes worden door gestuurd via HAVILAND Zellik en dit met akkoord van de burgemeester van ASSE (Koen Van Elsen)

Door te ondertekenen, machtig ik WIDAD BAHI om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.