Alle knelpunten N9 (Westrand Alkmaar) gaan mogelijk opgelost worden.

1 Kruispunt Kennermestraatweg “EEN TUNNEL”. Probleem wel gemeente wacht liever of het rustiger word als de aansluiting Heiloo op A9, Echter het zal daardoor niet veel rustiger worden genoeg verkeer richting Alkmaar.
2 Afslag oranjepark dicht (te gevaarlijk punt).
3 Hoefplan “EEN TUNNEL”
4 Egmond “EEN BRUG PLAATSEN” (vanwege de fietstunnel) een brug is iets goedkoper, en omliggende woningen zijn daar verder van de weg geplaatst hebben iets minder geluidsoverlast.
5 Bergen “EEN TUNNEL”
6 Huiswaarderweg / Den Helder “EEN TUNNEL”

Provincie 17 april 2019 ;

"Opheffen knelpunten”
In samenwerking met het Rijk en gemeenten wordt op dit moment al gewerkt aan het opheffen van knelpunten in de bereikbaarheid van Den Helder. Voorbeelden hiervan zijn aanpassingen op de westelijke ring van Alkmaar, het project Aansluiting N508 op de N242 (oostelijke ring Alkmaar) en de kruising N9/N99 bij Den Helder waarnaar vanuit het project De Kop Werkt! samen met Rijkswaterstaat onderzoek wordt gedaan.

<< Hoop alleen wel dat gemeente Alkmaar verder kijkt dan alleen zich zelf. Omliggende gemeentes hebben ook last van Westrand Alkmaar. Het zou niet terecht zijn als alleen gemeente Alkmaar mee zou betalen aan het oplossen van dit regio gebonden probleem.

Heb je zelf al geabonneerd op mijn profiel dan ben je altijd op de hoogte. Van weer leuke interessante of grappige filmpjes.

Door te ondertekenen, machtig ik Alexander Janknegt om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.