Aanleg natuurspeelplaats Indianendorp Edam

Een aantal ouders heeft de handen ineengeslagen om het indianendorp (hoek Klundert en Oorgat) om te toveren tot natuurspeeltuin. De huidige situatie doet geen recht aan deze prachtige plek waar kinderen uit de hele gemeente naartoe komen om lekker buiten te spelen. De wens is om een natuurlijk ingerichte speelplaats te realiseren voor alle leeftijden. Een plek waar jong en oud samenkomen en die bijdraagt aan de sociale cohesie van de buurt. Door handtekeningen op te halen laten we de gemeente Edam-Volendam zien dat een natuurspeeltuin een breed gedeelde wens is. De kinderen op de basisscholen in Edam zetten hun handtekening op school, jullie kunnen helpen met een digitale handtekening.

Indianendorp_petiie1.png

Anneke Blokker en Tess Schröder    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Anneke Blokker en Tess Schröder om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.