voorstraat 92 moet geel blijven

Neem contact op met de schrijver van de petitie

vergunning toegewezen

2015-02-11 16:57:29

Bij deze willen we iedereen bedanken voor de handtekeningen, maar ook zeker de reacties waren overweldigend.

Na het aanvragen van de vergunning hoorden we lange tijd niets. Kregen een brief van de gemeente dat ze meer tijd nodig hadden om tot een beslissing te komen en de termijn werd verlengd. Begin Januari kregen we bericht dat de vergunning afgegeven werd, de gemeente had de termijn waarin ze verplicht zijn een vergunning af te geven laten verlopen, dus moesten ze een vergunning af geven. Maar niet voordat de burgemeester zelf nog 1 maal een praatje kwam maken, tussen neus en lippen door vroeg of ze het echt niet op kosten van de gemeente wilden laten verven in een lichte tint. Nadat het hem duidelijk werd dat de kleur toch echt geel bleef, lag binnen aanzienlijke tijd de vergunning op de mat.

Wij zijn hier uiteraard heel verheugd mee en het gele huisje is nog steeds een bezienswaardigheid in Lekkerkerk.

Onze dank is groot,

Hans en Ingrid Terlouw

Vanessa van Loon-Borst

Vanessa van loon

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.