Wil jij ook een pumptrack in Zwolle?

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Het moment van de waarheid!

2023-11-02 18:15:44

Aankomende maandag is het moment van de waarheid! Dan moeten we de gemeente overtuigen van de noodzaak van een pumptrack in Zwolle. Dat lukt ons niet alleen. Daarom vragen wij je om met zo veel mogelijk mensen te komen op step, fiets, skates, loopfiets, skateboard, rolstoel etc. Voor alle info zie de afbeelding hieronder. Wil je laten weten als reactie op deze post of je komt?

Het is ongeveer klaar rond 20.00 uur.

Volg ons op Instagram: https://www.instagram.com/pumptrack_zwolle_zuid/

gemeentehuis.JPG

Pumptrack Zwolle

Kom jij ons initiatief steunen?

2023-10-20 13:35:11

Beste toekomstig pumptrack gebruiker,

We hebben je hulp nodig!

Maandag 6 november presenteren wij ons plan aan de gemeenteraad van Zwolle. We willen ervoor zorgen dat we een volle tribune hebben met mensen die ons plan steunen. Er zit bijna nooit iemand op deze publieke tribune, dus hiermee willen we de gemeente extra overtuigen.

Kom ook!

Opzet:

- Om 19.00 uur met je fiets, skateboard, skates, stepjes etc voor het gemeentehuis om alle wethouders te verwelkomen.
- Om 19.30 op de publieke tribune om ons plan te steunen.

Zet 6 november in je agenda.

Tot dan!

Groetjes,

Pumptrack commissie Zwolle

Update pumptrack Zwolle

2023-09-25 07:05:55

Beste ondertekenaars,

Met onze commissie komen we regelmatig samen voor overleg. We zijn druk bezig om draagvlak te creëren voor onze pumptrack. Als we aan de politiek kunnen laten zien dat veel mensen een pumptrack willen, dan kunnen zij straks niet om ons plan heen. Dus deel de petitie en zorg ook dat deze op grotere Insta accounts gedeeld wordt. Denk aan Skate-, fietswinkels of grotere merken. Je zou ons daarmee heel erg helpen.

We willen ook graag de skate-sceen in Zwolle meer betrekken. Wisten jullie dat we voor asfalt kiezen, die ook heel geschikt is voor skateboards en inline skates etc? Hebben jullie ideeën hoe wij de skatesceen kunnen mobiliseren?

Verder zijn we plannen aan het maken, om ons plan blijvend onder de aandacht te houden bij de gemeente. We hebben al leuke ieeën. Als deze concreet worden, dan hebben we je hulp nodig en brengen we je op de hoogte. Help je mee?

Alvast bedankt voor jullie hulp!

De commissie Pumptrack Zwolle

Pumptrack Zwolle

De petitie loopt nog door

2023-08-07 14:52:42

Beste lezer,

we zijn nog druk met onze plannen voor een Pumptrack in Zwolle en dit gaat heel goed. We hebben onze plannen gepresenteerd aan de burgemeester en wethouders. En ook zij werden enthousiast toen ze over de tijdelijke baan gingen.
Maar we zijn nog niet klaar. Als we meer handtekeningen hebben, dan vergroten we de kans op een Pumptrack in Zwolle.

Dus deel de petitie zo veel mogelijk via Whatsapp, de mail en vertel iedereen over onze plannen.

Bedankt!

groet,

Team Pumptrack Zwolle

Update Pumptrack Zwolle

2023-07-08 12:10:20

We hebben al bijna 500 handtekeningen binnen.
volgende week vrijdag geven we de burgemeester een Up-date/ tussenstand van het aantal handtekeningen. Willen jullie de petitie nog extra delen? Zodat we zoveel mogelijk handtekeningen kunnen aanbieden?

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.