Nieuwe_atletiekbaan_Voorschoten_97

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Einde petitie

2023-06-10 06:52:26

Vanaf vandaag is de  petitie beëindigd, vanmiddag bieden wij deze aan.

Alex Roodakkers

Laatste week voor de handtekeningen

2023-06-05 18:58:24

Hallo ,

Ik ga voor de laatste keer het verzoek aan jullie doen , om voor de laatste keer deze petitie te delen onder iedereen die je kent en zeker onder de leden waarvan je denkt die hebben nog niet getekend . Dit is de laatste week en we hopen hem zaterdag aan te kunnen bieden.

Groeten alex

Aanbieden handtekeningen..

2023-05-28 15:34:04

Hallo,

Iedereen die getekend heeft bedankt hiervoor, het is de bedoeling (en ik hoop dat het lukt) om op de aankomende clubkampioenschappen de petitie te overhandigen, en dan door een paar pupillen en junioren (of allemaal ).

Dus laten we nu met zijn alle nog even de petitie delen onder de , baan/ wegatleten (voor zover dat nog niet is gedaan, en onder familie leden of wie dan ook om de laatste handtekeningen binnen te halen. Zodat we kunnen laten zien dat niet alleen het bestuur een nieuwe baan wilt maar dat de leden/kennissen en familieleden vinden dat die baan er moet komen.

Met vriendelijke groet , Alex.

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.