Opheffen tramlijn 12 en vervangen buslijn Goudenregenstraat Den Haag

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Update tram Goudenregenstraat

2021-03-13 18:33:07

Beste allen,

Uiteraard bedankt voor jullie stem!

Inmiddels heb ik te horen gekregen van een lokale buurtvertegenwoordiger dat er inderdaad gesproken wordt over de tram en ook die aan de zoutmanstraat. Ze zijn echter niet van plan deze op te heffen maar de straten waar deze doorheen gaan te herinrichten omdat er een grotere tram doorheen moet en dus gepland staat om te koppelen vanuit duindorp aan zoutmanstraat! Ik ben hier fel op tegen, nog meer herrie, onveiligheid, snelheid, overlast voor autos en er is al geen parkeerplek of fietspad ruimte laat staan een beetje groen op de straat als er een nog bredere tram doorheen moet. Graag wil ik jullie vragen dit te delen en wellicht aan buren te laten lezen of vrienden rondom zoutmanstraat. We moeten ons laten horen anders rijdt er straks een nog grotere tram en halen ze de parkeervakken weg voor fietspaden en kunnen we allemaal rondjes gaan rijden.
ze hebben aangegeven dat het wellicht zinvol is zelf onderzoek te doen hoeveel mensen er eigenlijk nog vlak voor de remise in de tram zitten. Het schijnt dat de tram er moet blijven om de aansluiting tussen duindorp en de stad/het centrum te waarborgen. Lijkt me onzin aangezien je hij houtrust op lijn 11 stapt.

Die rijdt een groot stuk paralel aan lijn 12 dus wat zou het probleem zijn??

Laat u horen!

P.Hazewinkel

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.