BDW op VRT: openbare omroep, neem uw verantwoordelijkheid!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Laat Thuis thuis blijven bij een sterke VRT

2022-05-24 11:56:40

Beste ondertekenaar van "BDW op VRT",

Een sterke VRT is goed voor ons allemaal. Voor nieuws en duiding ver weg van economische belangen, voor toegankelijke sportverslaggeving en natuurlijk voor ontspanning voor het hele gezin.

Het is daarom onbegrijpelijk dat de Vlaamse regering zo zwaar bespaart op onze openbare omroep en steeds meer kiest voor privatisering. Zelfs “Thuis” wordt in de uitverkoop gezet. Dat zal de belastingbetaler geen cent minder kosten, terwijl de ploeg die met hart en ziel aan de dagelijkse soap werkt, in onzekerheid wordt gestort.

De VRT kost ons 3 euro en 17 cent per maand en is daarmee nu al een van de goedkoopste openbare omroepen van Europa. Koken kost geld en de overheid betaalt de factuur van de ingrediënten niet. Wij vragen daarom dat de Vlaamse regering de besparingen bij de VRT terugdraait.

Zo kan ‘Thuis’ thuis blijven, vermijden we ontslagen bij de rest van de VRT en kan de kijker blijven genieten van zijn dagelijkse soap

Teken onze petitie op http://www.laatthuisthuisblijven.be/

Met vriendelijke groeten,

ACOD-VRT

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.