Zangfietspad Zeist

Neem contact op met de schrijver van de petitie

Link crowdfunding

2021-10-07 19:38:03

Klaaske Kamp en Jose Bosschers

Crowdfunding gestart voor Zangfietspad Zeist

2021-10-07 19:34:13

Hoi Zangfietspadliefhebbers,

Het was een tijdje stil rond het Zangfietspad Zeist, maar er is nieuws! De gemeente Zeist vind het Zangfietspad een leuk idee en wil het met plezier toestaan. Wij vinden het geweldig dat we die support krijgen. Helaas willen ze het niet (geheel) bekostigen, daarom zijn we een crowdfunding gestart, voor het aanschaffen van de verkeersborden en het kunnen aanbrengen van muzieknoten op het fietspad. De donaties komen dus 100% ten goede aan het Zangfietspad.

Zelf storten wij een bedrag als aftrap, maar we hopen ook heel erg op jullie medewerking.
Als teken van dank verloten Klaaske en ik een thuisconcert onder de funders. We komen mooie liedjes zingen bij jullie thuis voor jou en enkele gasten. Daarnaast zal José op 17 oktober 10 km hardlopen tijdens de Marathon Amersfoort als tegenpretatie. Inmiddels is gebleken dat mensen herstellend van Covid-19 en long-covid veel baat hebben bij zingen en ademtherapie. Bij hardlopen spreek je dezelfde spieren aan, daarom was de link snel gelegd. Zingen/adem = leven.

Mogen wij op jullie steun rekenen door, naast jullie handtekening onder de petitie, ook een donatie te doen? Samen zingen op het Zangfietspad in het vooruitzicht!

Bij voorbaat dank,

Klaaske en José

Klaaske Kamp en Jose Bosschers

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.