Coronavirus in België: wij willen een specifiek verlof voor ouders

Neem contact op met de schrijver van de petitie

We blijven druk uitvoeren

2020-04-20 12:31:59

Beste ondertekenaar,

Het is nog altijd niet duidelijk of er een coronaverlof komt. We vragen al wekenlang een oplossing, maar de regering nam (nog altijd) geen beslissing. Om de druk hoog te houden op Minister Muylle, verstuurden we vandaag een persbericht: https://nieuws.gezinsbond.be/komt-er-een-coronaverlof-gezinsbond-en-ligue-des-familles-zwaar-ontgoocheld-over-uitblijven-standpunt-regering#

We geven nog niet op!

Groeten,

Namens de Gezinsbond - Ligue des Familles

Kurt Jacobs

Op naar de 20.000!

2020-04-03 06:03:28

Meer dan 15.000 handtekeningen op de 6e dag, wat een geweldige ondersteuning! Of het nu uit nood of uit solidariteit is, je spreekt de behoefte uit om een ​​oplossing te bieden aan ouders en kinderen voor wie de combinatie van (thuis)werk en opvang onbeheersbaar is. We gaan vooruit: verschillende partijen claimen al om ons verzoek te steunen. Maar in werkelijkheid is er nog steeds niks gebeurd. Dus gaan we door! Deel en help ons de meter omhoog te krijgen, we streven naar 20.000 handtekeningen tegen het einde van deze week.

Jouw hulp is meer dan welkom!

Voor de Gezinsbond, Kurt

Al meer dan 10.000!

2020-04-01 11:28:38

Hallo!

Na 4 dagen heeft onze petitie de kaap van de 10.000 handtekeningen gehaald! Enorm bedankt voor jouw handtekening en voor de eventuele getuigenis daarbij. Om de druk op de politiek zo hoog mogelijk te houden, hebben we meer handtekeningen nodig. Ons doel: 20.000 handtekeningen tegen zondag 5 april. Dat lijkt ambitieus en dat halen we wellicht niet zonder jouw hulp. Je zou ons echt een plezier doen door deze petitie verder bekend te maken bij jouw vrienden en kennissen. Dat kan eenvoudig door de petitie te delen op je eigen Facebook-profiel. Alvast bedankt! We houden je zeker op de hoogte van de verdere stappen richting politiek! En we duimen voor een concreet resultaat tegen zondag 5 april.

Met vriendelijke groeten,
De Gezinsbond - Ligue des Familles

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.