Red Theater de Kimme in Zuidlaren van de sloophamer!

Neem contact op met de schrijver van de petitie

De Kimme hoe verder?

2020-11-12 20:52:41

Beste mensen,

inmiddels ben ik op gesprek geweest bij de wethouder Hans de Graaf,  om het nog over deze petitie te hebben. Dit gesprek had hij mij nog toegezegd en waar gemaakt. Persoonlijk vind hij het ook enorm jammer als het gesloopt wordt maar kan in zijn rol als wethouder helaas niets meer betekeken voor de Kimme. Er is simpel weg geen geld voor en is ook geen eigendom van de gemeente.

Er hebben zich inmiddels een paar partijen gemeld bij Lentis die mogelijk interesse hadden waarvan de namen niet bekend zijn gemaakt om privacy redenen. Helaas heeft dit tot nu toe niets concreets opgeleverd. 1 (kleine)partij/investeerder zal het waarschijnlijk niet kunnen financieren maar wellicht wel meerdere partijen met goede wil wel.

Lukt dit niet meer op korte termijn  zal de Kimme waarschijnlijk nog lange tijd mischien wel jaren verder staan te verpauperen en uiteindelijk worden gesloopt. Dit willen we toch niet? Dus als er onder de ondertekenaars nog mogelijkheden worden gezien meld mij dit via bjckuiper@hotmail.com alle ideeën zijn welkom. Wie of wat kunnen wij nog benaderen?

Inmiddels hebben een aantal ondertekenaars zich bij mij gemeld door de corona zijn fysieke grotere bijeenkomsten haast niet mogelijk. Graag zou ik willen weten wie van deze mensen beschikking heeft over ms teams of zoom om zo een bijeenkomst vorm te geven. Ik geloof nog steeds in de droom die ik had voor de Kimme een bruisend hart op het mooie Dennoord. Waar iedereen welkom is en zich zelf kan en mag zijn.

Vrijwilligers Werkgroep/stichting

2020-09-28 08:11:01

Dag allemaal,

Nogmaals bedankt voor alle handtekeningen. Helaas is een motie voor geen vervolgonderzoek naar haalbaarheid door de vvd, pvda, groenlinks en gemeentebelangen aangenomen. Tegen waren cda, leefbaar Tynaarlo, d66, ChristenUnie. Zij wilden wel graag een vervolgonderzoek.

Nu is het denk ik tijd om een groep samen te stellen die samen met mij gaat kijken welke mogelijkheden er nog wel zijn.  Dus mijn oproep; Wie lijkt dit leuk en kan iets betekenen graag naar mij mailen. bjckuiper@hotmail.com

Uitstel aabieden petitie

2020-09-09 09:54:51

Dag allemaal, helaas heb ik de petitie niet gisteren kunnen aanbieden omdat dit agendapunt is doorgeschiven i.v.m. de tijd naar de volgende raadsvergadering op 22 september. Het goede nieuws is dat er nu nog 14 dagen langer de petitie kan worden ondertekend. De tussenstand is nu met de handgeschreven handtekeningen erbij 994. Op naar de 1000+. Hartelijke groet, Bert

Bert Kuiper

Petitie aanbieden morgenavond 8 september!

2020-09-07 10:50:34

Dag allemaal,

Morgenavond 8 september is het eindelijk zover. De petitie wordt aangeboden aan  wethouder de Graaf. Tijdens de raadsvergadering van Tynaarlo. U kunt dit live online volgen vanaf 20.00 uur. De petite wordt bij agenda punt 15 aangeboden. Raadsvergadering gemeente Tynaarlo.

Dus kent u nog mensen die willen tekenen is dit de laatste kans om dit alsnog te doen. Morgenvroeg print ik de laatste bijgekomen handtekeningen uit.

We gaan voor de 1000 handtekeningen!

Iedereen nogmaals onzettend bedankt!

Update en oproep!

2020-07-14 14:03:31

Beste ondertekenaars van deze petitie. De petitie is nu harder nodig dan ooit. Er is inmiddels een quickscan gemaakt door de gemeente en daarin wordt het advies gegeven richting (gemeente)raad geen investeringen te doen in de Kimme. Het is een enorme financiële kwestie. Nieuwbouw zou wellicht goedkoper kunnen zijn. Nu is het zaak om aantegeven hoe belangrijk een dergelijke theaterfunctie is om in in iedergeval deze functie te behouden. Laat graag uw reactie achter. Laat deze petitie door al u bekenden ondertekenen zodat we 1000 handtekeningen halen en we wel een duidelijk signaal afgeven aan de wethouders en gemeenteraad dat ons dit enorm aan het hart gaat. Ergens in September wordt deze petitie aangeboden door mij en maak ik gebruik van spreekrecht als ik de exacte datum weet laat ik het u meteen weten. Dus er kan tot die tijd nog steeds getekend worden. Alvast hartelijke dank! Bert Kuiper

Tussenstand en oproep!

2020-03-18 07:37:05

Beste ondertekenaars,

Inmiddels zitten we op 755 handtekeningen. Ontzettend bedankt! Helaas kan deze petitie nu niet 24 maart aangeboden worden door het coronavirus aan de wethouder. Het goede nieuws is dat we nu meer tijd hebben om nog meer handtekeningen te verzamelen. De petitie staat nu ook op de facebookpagina van Lentis zelf. Dit maakt digitaal tekenen heel gemakkelijk. Dus ik zou zeggen deel de petitie nog zoveel mogelijk naar al jullie vrienden, naasten, collega,s etc. Zodat we welicht de 1000 handtekeningen gaan halen!

Deel deze petitie

Help deze petitie om meer handtekeningen te krijgen.

Hoe een petitie promoten?

• Deel de petitie op uw Facebook-muur en in groepen die verband houden met het onderwerp van uw petitie.
  • Neem contact op met uw vrienden
    1. Schrijf een bericht waarin u uitlegt waarom u deze petitie hebt ondertekend, aangezien mensen eerder geneigd zijn om te ondertekenen als ze begrijpen hoe belangrijk dit onderwerp is.
    2. Kopieer en plak het webadres van de petitie in uw bericht.
    3. Stuur het bericht via e-mail, sms, Facebook, WhatsApp, Twitter, Skype, Instagram en LinkedIn.