2024, 50ste verjaardag van Playmobil en 5de verjaardag van Novelmore: Sir William Keene

sir_william_keene2.png
SIR WILLIAM KEENE ALS PLAYMOBIL NOVELMORE SET!

Op 4 november 2020 werd de eerste aflevering van PLAYMOBIL NOVELMORE THE SERIES uitgebracht op YouTube. 26 afleveringen van elk 11'15" boordevol puur plezier. Nu, 3 jaar later, gaan we terug naar het begin... terug naar 2019... Terug naar het begin van Novelmore. Toen er alleen een voorbeeldvideo was van Sir William Keene in de Novelmore-bibliotheek. Hij was aan het schrijven aangezien hij de verteller was. In het boek dat hij schreef, zagen we voor het eerst de kaart, de kaart van Novelmore. Met alle 5 rijken, elk in zijn eigen kleur. Toen begon onze fantasie te groeien en waren we zo nieuwsgierig hoe deze wereld zou heten en hoe het eruit zou zien! In de eerste aflevering zagen we Sir William Keene, net als in andere afleveringen daarna. Ook al had hij slechts een kleine rol, hij was het begin van wat we wisten over Novelmore. Bij de release van Novelmore in augustus 2019 werd Sir William Keene niet opgenomen in een van de sets en nu, november 2023, nog steeds niet. Daarom heb ik dit voorstel. In 2024 vieren we het 50-jarig jubileum, maar ook het 5-jarig jubileum van Novelmore. In augustus 2024 is het 5 jaar geleden sinds de eerste set is uitgebracht en het is net zo succesvol als altijd!

Vanwege deze 2 vieringen heb ik deze petitie opgesteld, om Sir William Keene uit te brengen als PLAYMOBIL-set in 2024! Voor 50 jaar Playmobil, 5 jaar Novelmore en nog veel meer voor beide! Onderteken alstublieft de petitie en deel deze met zoveel mogelijk mensen die u kent!Screenshot_20231106_215937_YouTube2.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Ben De Praetere om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.