Zinloos geweld binnen de schoolmuren van jongeren met beperkingen. Met voorbedachte rade.

Onze zoon is getroffen geweest door zinloos geweld. Zonder enige reden terwijl Cobe al meerdere keren leerkrachten, leerlingenbegeleiding en directie aangesproken heeft over pesterijen!
HIER KWAM GEEN GEHOOR! Pas ergens in mei gingen ze een vergadering aan. Ondertussen werd Cobe slachttoffer van zinloos geweld. Echter met deze petitie gaat het niet enkel om Cobe maar ook andere jongeren waar deze gewelddaad op hun netvlies is gebrand en ook trauma's aan overhouden. Wetende dat er nog jongeren geviseerd worden maar zonder hun daden kan de politie niks doen.
Cobe zit op een school met jongeren met een beperking.

Hopenlijk helpt het ons om jongeren die zinloos geweld moeten meemaken zowel verbaal als op het netvlies gebrand. Te voorkomen. DIT KAN NIET MEER DOOR DE BEUGEL!!

Gelieve dit zoveel mogelijk te delen en te ondertekenen via social media en schriftelijk. Deze geven wij door aan het ministerie van onderwijs Ben Weyts

Door te ondertekenen, machtig ik Alain Van Cauwenberge om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.