VVD: geen coalitie met GroenLinks
Wij, Klassiek Liberaal een groep van ruim 150 actieve VVD’ers, zijn verontrust over de dreiging dat GroenLinks in de coalitie komt met de VVD. Het is duidelijk dat onze liberale waarden haaks staan op de plannen van GroenLinks, als het gaat om bijvoorbeeld veiligheid, duurzaamheid, wonen, immigratie en integratie. Onze liberale waarden hebben wij lief, daarom hebben wij VVD gestemd; een regering met GroenLinks is voor ons een no-go.
Juist nu is het belangrijk om onze stem te laten horen en daarom zeggen wij; geen coalitie met GroenLinks.
Teken daarom deze petitie. Alvast bedankt.
Met liberale groet,
Klassiek Liberaal
Klassiek Liberaal
Neem contact op met de auteur
Neem contact op met de auteur
De auteur van deze petitie heeft de petitie gesloten.Mededeling van de beheerder van deze websiteWe hebben de persoonlijke informatie van ondertekenaars verwijderd.De Algemene Verordening Gegevensbescherming (AVG) van de Europese Unie vereist een rechtmatige reden voor het opslaan van persoonsgegevens en dat de gegevens voor een zo kort mogelijke periode worden opgeslagen. |