Ben jij ook klaar met de leugens van de overheid?

Wil jij niet in een test samenleving leven?

Wil jij dat we welvarend blijven dat door onze voorouders opgebouwd is?

Wil jij een leefbare toekomst voor de kinderen?

Dit kan allemaal, want op 8 januari 2021 heeft youri plate in de rechtbank Maastricht in een strafzaak zijn betoog gehouden dat de grondwet ongeldig is. Hierbij greep de officier van justitie in en wilde meteen vrijspraak voor Youri. Tevens zijn ze niet in hoger beroep gegaan op basis van de vrijspraak “geen grondwet”.

Deze uitspraak is door 5 advocaten kantoren opgevraagd en geen van hem krijgen de documenten omtrent vrijspraak 8 januari, tevens reageren ze niet op de aangetekende brieven van Youri om de documenten van 8 Januari te bemachtigen.
Echter heeft tot heden niemand deze uitspraak gekregen en wordt deze in de doofpot gestoken.

Tevens heeft de griffier in Den Bosch de Cassastie zaak aangenomen waar ik, Youri Plate, de Staat der Nederlanden aanklaag wegens dat er geen grondwet is op basis van de documenten die wij bezitten en op basis van de uitspraak van 8 Januari. Want wij krijgen de documenten niet van 8 Januari, maar een goede rechter zal die wel kunnen bemachtigen.

Wordt deze zaak aangenomen dan zal Nederland in een stroomversnelling vallen en zal aan het licht komen waarom wij geen grondwet hebben en wat er werkelijk gebeurd is bij de capitulatie na WO2, wijzen ze hem af gaan we in naam van het volk na het internationale strafhof.

Youri Plate

Door te ondertekenen, machtig ik Youri Plate om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.