tegen-sluiting-the-oh

Het stadsbestuur van Oostende heeft The Oh een sluiting opgelegd ten gevolge van het druggebruik binnen de club. Wij treden hiertegen op... er wordt immers op elke fuif, feest, event,...waarom dan niet direct alles cancellen? Bovendien wordt de club gesloten omwille dat de eigenaar niets zou doen om het druggebruik tegen te gaan. Maar autoriteit om mensen te fouilleren krijgt men niet! Schandalig! Er zijn nog altujd mensen die uitgaan zonder drugs en die een hart hebben voor de muziek en The Oh. Teken en deel deze petitie. Toon dat wij als 1 groep achter onze club staan. Wij willen onze thuis koste wat het kost open houden.

Door te tekenen geef ik theoh steunteam toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.

Je ontvangt een e-mail met een link om je ondertekening te bevestigen. Om er zeker van te zijn dat u onze e-mails ontvangt, voeg dan info@petities.com to aan uw adresboek of lijst met veilige afzenders.

We zullen deze petitie adverteren aan 3000 mensen.