2 extra schaaktafels in het Maximapark

2 EXTRA SCHAAKTAFELS IN HET MAXIMAPARK!

Deze petitie is ook getekend door Anish Giri.

Elke zondagochtend wordt er vanaf 11.00 uur geschaakt aan de schaaktafels in het Máximapark. Bij de schaaktafels worden o.a. ook schaakworkshops georganiseerd voor kinderen en voor volwassenen.

Aan de 3 schaaktafels kunnen nu maximaal 6 mensen schaken. Echter, door de grote opkomst op zondagen zijn spelers nu genoodzaakt zelf inklapbare tafels mee te nemen en worden er ook kleine schaakborden geplaatst op de bagagedragers van fietsen.

Steun ons verzoek aan Gemeente Utrecht om aan de overkant van het pad 1 extra sta-tafel te plaatsen met daarin 3 schaakborden (er is voldoende afstand tussen de 3 schaakborden, er kan dus corona-proof staand geschaakt worden), en ook 1 tafel met daarin 1 schaakbord welke geschikt is voor rolstoelgebruikers. schaaktafel_maximapark.jpg

Door te ondertekenen, machtig ik Jesús Medina om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.