Petitie visvijver Zelzate

Naar aanleiding van verschillende klachten omtrent de visvijver van Zelzate hebben wij besloten een petitie te starten.

De bedoeling van deze petitie is om onze bekommernissen meer daadkracht te geven als we met de bevoegde instanties zullen samen zitten. Ieder jaar wordt er door de hengelsporters een vergunning aangekocht om op de gemeentelijke vijver te mogen hengelen. Ook bij ons in Het Loze Vissertje kunnen deze aangekocht worden.Dat brengt elk jaar duizenden euro’s in de kassa.

De vissers verwachten dan ook dat ze proper aan de waterkant kunnen zitten en dat het water jaarlijks voorzien wordt van extra vis.

Tot onze grote spijt moeten wij jaar na jaar vaststellen dat er zo goed als niets van het geld van de vergunningen gebruikt wordt om te investeren in het viswater. Wel wordt dit geld gebruikt voor diverse doeleinden.

Ook wordt er geen gehoor gegeven aan de gemeentelijke opzichters als zij hierover communiceren met de bevoegde persoon.

Hopelijk kunnen we dit in de toekomst veranderen zodat deze mooie vijver goed kan blijven functioneren!

Alvast bedankt voor deze petitie te tekenen!

Met vriendelijke groeten

Lars Van de Kerckhove

Het loze Vissertje

Het loze Vissertje / Lars van de Kerckhove    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Het loze Vissertje / Lars van de Kerckhove om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.