Olympic moves moet doorgaan!

Beste medeleerlingen,

Mijn naam is Finn Geerkens. Ik zit in mijn laatste leerjaar op het Sophianum in Gulpen en samen met een aantal leerlingen wil ik mij sterk maken om te voorkomen dat Olympic Moves dit jaar niet door gaat. Dit is namelijk een evenement waar leerlingen elk jaar weer ontzettend naar uitkijken en uit eigen ervaring is dit een evenement dat je absoluut niet mag missen als je een sportliefhebber bent! Wat is er nou leuker dan met jouw favoriete sport het opnemen tegen andere scholen? Los van de rivaliteit tussen de scholen is het ook goed voor je eigen persoonlijke ontwikkeling. Je raakt aan de praat met leeftijdsgenoten waar je misschien nog nooit mee gesproken hebt.

Los van mijn eigen mening past dit evenement ook in het door de overheid, gemeente en school gevoerde beleid om leerlingen meer aan het bewegen te krijgen. Mocht het een financiële kwestie zijn, ben ik van mening dat je eerst moet proberen om sponsoren te verzamelen in plaats van het evenement af te zeggen.

Ik heb voor het Sophianum gekozen, juist omdat deze school dit soort activiteiten vaker organiseert. Ik zou het ongelofelijk jammer vinden als dit niet meer zal plaatsvinden. Niet alleen voor mezelf en mijn vrienden, maar voor de hele school. En ook voornamelijk voor diegene die de afgelopen jaren dit altijd uitstekend heeft geregeld, telkens met veel plezier en passie, en elk jaar hard werkt om alles in goeie banen te leiden. Hij is dit jaar zelfs benaderd om als grote regio finale organisator te fungeren. Er zouden een hoop leerlingen, los van het mee sporten, ook in de organisatie ingezet kunnen worden. Het zou erg zonde zijn om dit aanbod als school niet aan te nemen. Omdat ik hier afgelopen jaren met veel plezier aan mee heb gedaan, hoop ik dus ook dat dit nog vele jaren door zal gaan, voor de huidige en toekomstige leerlingen van het Sophianum.

Hiermee wil ik jullie vriendelijk vragen deze petitie te ondertekenen en ervoor te zorgen dat jij zelf als leerling of uw kind een ervaring rijker wordt om nooit te vergeten. Alvast bedankt!

Finn Geerkens leerling sophianum    Neem contact op met de schrijver van de petitie

Door te ondertekenen, machtig ik Finn Geerkens leerling sophianum om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.