Naam teckel Lieze: Mini Joyce

Mini_Joyce1.png

Zoals iedereen weet, wordt Lieze haar gezinnetje binnenkort een beetje groter. Ze zal trotse mama worden van een 'English cream longhaired miniature dachshund', wat simpel gezegd een blonde langhaarteckel met blauwe ogen is. Ook ons lerarencorps bezit een collega met dezelfde eigenschappen, namelijk Joyce Jorissen. Gezien de treffende gelijkenis in uiterlijke kenmerken wordt er daarom verwacht dat Lieze haar teckel de naam 'Mini Joyce' moet geven. Wij als collega's alsook de leerlingen van 1BTMW1 staan hier alvast achter.

Via deze petitie willen we Lieze onder druk zetten om deze prachtige naam aan haar nieuwe hondenbaby toe te wijzen. Gelieve de petitie mee te ondertekenen als je hier ook achter staat.

Door te ondertekenen, ga ik ermee akkoord dat BUJO alle informatie kan zien die ik op dit formulier verstrek.

Ik geef toestemming om de gegevens die ik op dit formulier verstrek te verwerken voor de volgende doeleinden: