Hethoekjeom

Het Hoekje om

Driehoek1.jpg

Waarom een omweg maken via B als je van A naar C moet rijden? Door van A via B naar C te rijden, maak je een omweg van meer dan 1 kilometer en trotseer je een extra rood licht. Momenteel verlies je als je richting Strombeek of de ring wil rijden een 5-tal minuutjes. Eens de normale verkeersdrukte weer op gang komt na de Coronapandemie, mag je op 15 minuten extra rekenen! De situatie wordt penibel als je bedenkt dat ook de hulpdiensten op weg naar een interventie deze kostbare tijd verliezen. Vandaar onze actie "Het hoekje om".  Wil u geen onnodige omweg maken en extra tijd verliezen teken dan deze petitie om de gemeente aan te zetten haar plannen te herzien.

Door te ondertekenen geef ik yvesvanlent toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.