Help mij mijn woning te behouden!

Ik wordt mijn woning uitgezet waar ik ben opgegroeid, het huis waar mijn opa, mijn vader en moeder hebben gewoond, Ik vraag om jullie hulp om dit zoveel mogelijk te delen! Mijn moeder is 3 maanden geleden na een kort ziektebeeld overleden, ik stond vanaf 4 oktober 2018 opnieuw ingeschreven na een heftige relatiebreuk en ik dus de woning van mij en mijn ex-partner moest verkopen. Gelukkig kon ik weer bij mijn moeder intrekken en dat was een goede keuze. Echter kreeg ik na een korte periode dat ik weer thuis woonde wederom een slecht bericht, mijn moeder is opnieuw ziek geworden. Dit was een flinke klap voor ons want mijn moeder heeft helaas een leven moeten leiden met jaren van meerdere ziektebeelden zoals kanker en een auto-immuun ziekte. Ook mijn vader heeft geen makkelijke periodes gekend als we het hebben over zijn gezondheid.

Ik was blij dat ik weer thuis woonde omdat ik nu weer voor mijn moeder kon zorgen die mijn hulp hard nodig had, maar helaas hebben wij afscheid moeten nemen van haar op 31 mei 2020. Ik stond vanaf oktober 2018 opnieuw ingeschreven bij haar en ben in dit huis opgegroeid,  echter zitten al mijn herinneringen in dit huis verborgen. Ik ben hier als klein meisje opgegroeid en mijn moeder en vader hebben hier ook vele herinneringen samen opgebouwd. Nu kreeg ik tot kort geleden de schrik van mijn leven toen de woningbouw mij vertelde dat ik uit dit huis moet. Helaas kamp ik zelf met een erfelijke progressieve hersenaandoening. Ook kan ik hierdoor weinig stress ervaren en een verhuizing zou me dan ook teveel kunnen worden, in dit huis zitten mijn herinneringen, mijn leven en mijn toekomst hoopte ik.

Na meerdere mensen om hulp te hebben gevraagd zoals het juridisch loket en mijn maatschappelijk werkster hebben we het niet kunnen voorkomen dat ze mij de woning uit willen zetten! De redenen die zij hiervoor geven zijn: het huis zou te groot zijn voor mij alleen, ( echter wonen er hier in de straat meerdere alleenstaanden in dezelfde woningen ), ik zou tekort ingeschreven staan ( echter zou dit na 2 jaar pas mogelijk zijn en kom ik dus letterlijk 3 maandjes tekort ),  ik zou de huur niet kunnen betalen terwijl ik een volledige baan heb sinds kort omdat ik door corona en het ziektebeeld van mijn moeder thuis kwam te zitten. Help mij, help ons om dit zoveel mogelijk te delen want het zou mijn hart breken als ik dit huis moet verlaten, we zijn ook in de buurt een petitie gestart en worden we enorm gesteund door de gehele buurt en straat , vrienden en familie!

Door te ondertekenen, machtig ik Rochelle Leijten om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.