HELP Djennah & Nadia Naar Huis!!

Beste Allen,

Sedert 16 juni 2020 zijn beide meisjes onterecht uit huis geplaatst. Samen met mijn advocaat zijn we in hoger beroep geweest en deze is wederom afgewezen.

Ik als moederzijnde heb me aan alle voorwaardes voldaan. Vader heeft te maken met strafrecht en zit voor onbepaalde tijd nog vast. Jeugdbescherming west wilt de voorwaardes niet aanpassen en de uithuisplaatsing voor alsnog verlengen. Hierdoor kan ik 1 voorwaarde benoemd: de ouderschapsplan, niet waar maken met vader omdat hij vastzit.

Mijn kinderen en ik horen niet gestrafd te worden. Daarom heb ik jullie hulp nu nodig, want alleen is het mij niet gelukt.

Zouden jullie deze bericht willen delen en mij helpen zoveel mogelijk handtekeningen te verzamelen om mijn onschuldige jonge dochters naar huis te brengen?

Met vriendelijke groet,

Een verdrietige mama

Door te ondertekenen geef ik Duniya Moeder toestemming om mijn handtekening door te spelen aan diegenen die invloed kunnen uitoefenen op deze kwestie.