Graspop metal meeting moet weer op het laatste weekend van juni

Voor vele metal liefhebbende studenten en scholieren valt Graspop tegenwoordig midden in de examenperiode. Wat ervoor zorgt dat velen onder hen niet naar Graspop afzakken door een te grote examendruk. Dit is schandalig en moet opgelost worden! De oplossing is relatief simpel: Laat Graspop weer gewoon, zoals de traditie het dicteert, doorgaan op het laatste weekend van juni. Dit is positief voor de organisatie net als het positief is voor studenten die willen relaxen op Graspop na een stresserende examenperiode. Met deze petitie wil ik duidelijk maken aan de organisatoren (oa Peter Van Geel) dat dit niet alleen invloed heeft op de studenten, maar ook op het aantal bezoekers dat naar hun evenement komt. Dus mijn boodschap aan de organisatoren is duidelijk: Laat vanaf volgend jaar Graspop weer doorgaan op het laatste weekend van juni, en zorg er zo voor dat studenten weer kunnen genieten van helse gitaren en hemelse drumsolo's!