Gezamenlijke binnenruimte Dichterskwartier

Hoi allemaal,

Ik ben, net als mijn medebewoners van blok A, al vanaf maart woonzaam in het Dichterskwartier te Harderwijk. Inmiddels zijn blok B en C ook al opgeleverd.

Na vanaf maart 2023 servicekosten te hebben betaald voor een gemeenschappelijke binnenruimte, waar wij al vanaf die tijd met smart op wachten, en al meerdere keren mailcontact over hebben gehad, is nu door wij wonen (J.W.Vastgoed) schriftelijk bevestigd dat deze er niet zal gaan komen. Dit vinden wij onacceptabel.

Velen van ons zijn op het Dichterskwartier gaan wonen vanuit een sociaal idee, om samen de verbinding met elkaar te kunnen zoeken en elkaar verder te kunnen helpen. Er is geadverteerd met deze gezamelijke binnenruimte op de website en wij vinden dan ook dat deze er zal moeten gaan komen, we betalen hier immers voor en dit is ook in eerder emailverkeer naar ons gecommuniceerd dat dit nog gerealiseerd zou worden.

Ben jij ook trotse bewoner van het Dichterskwartier en het met ons eens, teken dan nu deze petitie.

Wij zullen deze aan wij wonen en J.W. Vastgoed overhandigen en wij willen dat zij hun woord houden, want er zijn genoeg ruimtes beschikbaar, alleen blijkbaar niet voor ons?

Graag willen wij van Wij Wonen weten wanneer wij onze gemeenschappelijke binnenruimte kunnen verwachten, en waar deze zal komen te zitten.

Teken nu zodat Wij Wonen weet dat jij achter ons staat.

Door te ondertekenen, machtig ik Christa van der Eijken om de informatie die ik op dit formulier verstrek, over te dragen aan degenen die macht hebben over deze kwestie.

We zullen uw e-mailadres niet openbaar online weergeven.