stop pesten

Quoted post

Estrella

#16 Goed initiatief

2012-11-07 21:52

Kwam op deze petitie terecht via een item op de website van Omroep Gelderland. Goed initiatief, dus daar wil ik wel voor tekenen, echter vind ik het aan de andere kant jammer dat dit soort acties pas ontstaan nadat er iets is gebeurd zoals met Tim. Waarom niet eerder aan de bel trekken? Desondanks vind ik dat er zeker meer aandacht voor pesten moet zijn. Hoe meer bewustwording, hoe sneller mensen in de omgeving van iemand die gepest wordt kunnen ingrijpen.

Ik heb overigens ook een blog geschreven over dit onderwerp: http://bit.ly/Xj6ien

Reacties

sandra kobussen
De auteur van deze petitie

#17 Re: Goed initiatief

2012-11-07 22:04:14

#16: Estrella - Goed initiatief

beste estrella

bedankt voor je link ik heb je blog gelezen en ben er even erg stil van zo herkaanbaar dat verhaal  en je hebt gelijk het blijft je hele leven bij

ikke

#18 Re: Goed initiatief

2012-11-07 22:05:56

#16: Estrella - Goed initiatief

Het is inderdaad jammer dat mensen pas wakker worden als er al wat gebeurd is. Als je het hele item hebt gelezen heb je kunnen zien dat er wel degelijk al eerder iets geprobeerd is. Helaas is dat niet gelukt. Ook voor dit gebeurde werd er wel bij stilgestaan door een heleboel mensen maar helaas wilde de regering er niks mee doen. Misschien dat dit nu wel gaat lukken