Stop Dennis Papegaaien Nu!!

Quoted post

Leugenaars volop en ben zeer zeker niet Dennis!!!!

#207 Re:

2017-12-16 05:39

#14: -  

Heb 2 grijze roodstaarten van Dennis!een van 2013 en 1 tje van 2016 beide kern gezond,begrijp niet dat hier liefhebbers zijn van papegaaien die NOOIT 1 papegaai bij Dennis hebben gekocht!en toch deze man zwart maken!hebben jullie wel eens de kweekboksen gezien?en hoeveel papegaaien hij verkoopt?tegen als die broodverkopers hier die Dennis proberen zwart te maken omdat ze zelf de papegaaien niet verkocht krijgen door hun WOEKER prijzen!nou ik koop liever 1 papegaai voor 595€ met kooi jonkie dan voor 950€ wat de meesten woekeraars hier vragen!en als je er geen ballen verstand van hebt?moet je al zeker geen jonkie kopen.

Reacties


Gast

#210

2018-02-23 18:40:49

#207: Leugenaars volop en ben zeer zeker niet Dennis!!!! - Re:  

Re: Re: luister lul, je leest toch dat er ook andere ervaringen zijn? hou dan gewoon je bakkes dicht

Lori

#217 Re: Re:

2019-01-27 19:24:09

#207: Leugenaars volop en ben zeer zeker niet Dennis!!!! - Re:  

Mijn papegaai komt daar ook vandaan, eerst zeggen dat hij verkeerd gewiekt is waardoor zijn vleugel zo kort was. Zou getest zijn en kerngezond, eenmaal bij de vogelarts bleek hij verenrot te hebben en nu heeft hij ook al geen staart meer. 

Na achterhalen van zijn oorspronkelijke kweker wat volgens Dennis niet hemzelf was, kwam ik aan de deur bij (Je raad het al) Dennis zijn huisadres. Waar hij vrolijk doorkweekte met de volgens hem niet zieke maar verkeerd gewiekte ouders die al half kaal waren. 

Het liefste wil ik hem een hap stront laten eten van de zieke papegaai, hopelijk krijgt hij dan hetzelfde. 

Dit bericht is verwijderd door de schrijver ervan (Toon details)

2019-05-28 07:06:18