Geen asielzoekers opvang in Centrum Breda

Quoted post

Buurtbewoner

#1562 Het is weer voorjaar

2016-04-14 05:51

Hehe, gelukkig , wij dachten dat COA alleen maar loog. Nee hoor, samenstelling groep in Breda is echt niet meer donkere alleenstaande kerels. Die vallen helaas gewoon wat meer op. Niet alleen omdat ze je met een blik des doods aankijken als ze ´s-middags om 2 uur hun biertje drinken in het Valkenberg en hun sigaretje roken. Maar misschien wel omdat er zo´n 4 bij elkaar zitten op een bankjes en lekker onder de rokjes van de jonge moeders met peuters zitten te staren en ondertussen in hun eigen brabbel-taal waarschijnlijk overleggen met wie ze wat allemaal zouden willen doen. Geluukig is dit niet bedreigend en mag je dit niet roepen want dan ben je facist. Ik houd nu lekker mijn mond en voel me echt oprecht gelukkig in onze multi-culti onzin maatschappij. Die vrije middag was het meer dan waard. Ik wacht nu gewoon op de zoveelste aanranding deze zomer, zodat Depla en Van Lunteren kunnen krijsen ´het is een incident´ en ´wij slaan bruggen´. Dus beste dames, pas je maar vast aan aan de nieuwste slogan van de linkse kerk: Verkrachting duurt maar 5 minuten, discriminatie voel je een heel leven´.

 

PS en dan hebben we nu ophgeschoten jeugd die vrouwen ´s-avons een onveilig gevoel geeft. 3x afgelopen 2 weken dat men zich geintimideerd voelt. Er is niets gebeurt, maar het is een onveilig, rot gevoel, waarmee je niet naar de politie kan.

 

En d ebeheergroep,....hahahaha die lacht ons uit in het gezicht. Veel succes straks in de Gampel !

Reacties

gast

#1563 Re: Het is weer voorjaar

2016-04-14 11:00:05

#1562: Buurtbewoner - Het is weer voorjaar 

 ies koeltoer. Gaat goed met inburgering, we zijn al bijna onder sharia-wetgeving. Hier nog ene succes-story van Van Lunteren en meneer pastoor:

 

Tientallen Syrische kindbruiden in Nederland


DEN HAAG - Tussen september 2015 en januari dit jaar zijn rond de zestig kindbruiden uit Syrië naar Nederland gekomen. Ze reisden mee met een vaak meerderjarige man. Dat meldt Corinne Dettmeijer, de Nationaal Rapporteur Mensenhandel en seksueel Geweld tegen Kinderen.

 

,,Deze meisjes bevinden zich vaak in een sociaal isolement waardoor eventueel misbruik en uitbuiting langdurig kunnen aanhouden. Het risico bestaat dat zij op lange termijn verworden tot huisslaaf of verborgen vrouw", aldus Dettmeijer.