Geen draagkracht in Zoetermeer voor bouw nieuwe gebedsruimte

Quoted post


Gast

#17

2011-10-07 12:45

Goed initiatief. Ik heb zelf ook geprobeerd vragen bij de gemeente beantwoord te krijgen maar wordt hier stelselmatig genegeerd en van het kastje naar de mur gestuurd. Zelfs de onbudsafdeling van de gemeente Zoetermeer reageert niet. De verantwoordelijke wethouder Frank Speel zit op Twitter dus ik stel voor een spam campagne op te stellen om deze her duidelijk te maken wat we er van denken.

Reacties

AJ

#125 Re:

2011-10-08 19:36:53

#17: -  

Inderdaad erg misterieus bij de Gemeente. Heb zelf meerdere keren bij de gemeente navraag gedaan of er binnen de wijk Seghwaert nog kavels vrij waren voor bebouwing. Iedere keer (laatstelijk mei 2011) kreeg ik als antwoord dat er geen kavels beschikbaar zijn.

Voor een "gebedshuis" Moskee kennelijk ineens wel. Ruikt de Gemeente geld en komt dit goed uit bij de toe te passen bezuinigingen??

Is door de gemeente al onderzoek gedaan in welke wijk(en) de potentiële gebruikers van de beoogde gebedsruimte wonen? In Segwaert op zeker niet!!

Ik ga mee met de eerdere stellingen door met zoveel mogelijk mensen aanwezig te zijn a.s. donderdag bij de gemeente en daar ons duidelijk NEE te laten horen en ons niet met de bekende vage beloften en/of toezeggingen van de gemeente het welbekende riet in laten sturen.

Er is binnen de stadsgrenzen van Zoetermeer voldoende alternatief aanwezig. Kijk eens naar de enorme leegstand van bedrijfsruimten met meer dan voldoende parkeergelegenheid waarbij aan niemand overlast wordt aangedaan.

Kom allemaal a.s. donderdag naar het Gemeenthuis en laat duidelijk je stem horen.