geen AZC in Geldermalsen

Quoted post


Gast

#346 Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 22:10

#342: - Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 Nee, dan krijg ik geen antwoord, maar wordt de vraag nogmaals gesteld. Waarom denken die 1900 ondertekenaars (waarvan overigens een groot deel niet eens uit de buurt van Geldermalsen) dat zij meer rechten moeten hebben dan om het eender welk ander mens?

Reacties


Gast

#353 Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 22:21:44

#346: - Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 als je de ogen wilt sluiten voor de realiteit wordt het inderdaad lastig lezen.

 


Gast

#362 Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-12 22:33:36

#346: - Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 Hoezo de meeste ondertekenaars komen niet uit Gemeente Geldermalsen kletsert. Ik kom gewoon uit Beesd (gemeente Geldermalsen voor onwetenden) waar kom jij vandaan dan!


Gast

#428 Re: Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde

2015-12-13 08:09:09

#346: - Re: Re: We zijn allemaal hetzelfde 

 heel simpel , de mensen die nu zogenaamde vluchtelingen worden genoemd zijn dat niet , integendeel zelfs

zij komen naar nederland voor het makkelijke , alles krijgen en niet werken

ik spreek uit ervaring , heb namelijk een hele familie naast me wonen

zij hebben nu met 1 huishouden [ vader moeder en 2 kinderen ] 2 sociale huurwoningen in gebruik

onze eigen kinderen komen niet in aanmerking voor een sociale huurwoning en moeten tig jaar ingeschreven staan om in aanmerking te komen voor een huurwoning

verder werken ze nooit en zijn de hele dag druk om uit te vinden waar nog een potje is te vinden om uit te graaien

ondertussen lekker ruzie maken met elkaar , maar toch minimaal 2 xper jaar op vakantie is gewoon mogenlijk voor deze mensen , ronduit belachelijk dat deze mensen steefs maar worden geholpen door de overheid

wij discrimineren niet , dat doet de overheid hun eigen belastingbetalende burgers namelijk

walgelijk gewoon , dit hemeente bestuur van geldermalsen [ LANDVERADERS ZIJN HET ] en zakkenvullers voor zich zelf