Zeearend Julius hoort bij haar verzorger Karel Geurts!

Quoted post


Gast

#113

2015-09-11 09:48

Ik was een bezoeker vanaf de start van Landgoed Hoenderdaell, heb helaas de laatste jaren zelf mogen meemaken hoe hier met mens en dier word omgegaan, het landgoed dat startte als zogenaamde hobby en mooi alternatief park is verworden tot een commercieel bedrijf zonder empathie voor mens en dier, vrijwilligers die geen enkele echte waardering genieten, personeel dat voor zeer laag loon moet zwoegen en bij enig tegengeluid moet vrezen voor ontslag.

Ik teken deze petitie omdat er hier minstens 3 kinderen van de rekening zijn, Karel, Juul (de vogel) en niet te vergeten Lucas.
Normaal gesproken zijn problemen er om opgelost te worden, helaas is dat niet mogelijk wanneer je te maken hebt met kille personen zonder empatisch vermogen.

Ik hoop alsnog dat ik ongelijk heb.

Reacties


Anonymous

#115 Re:

2015-09-11 10:45:25

#113: -  

 en niet te vergeten de vogels en de wolven,die zijn nu ook zwaar de dupe!!!de man die ze jarenlang verzorgde zien ze nu niet meer,dieren voelen dit!!! En zeker de wolven!!! Met de fles groot gebracht door Karel en Shirley en moeten het nu maar uitzoeken...met misschien een heel naar einde voor hun. Commerciële rotzooi daar!! En de media maar opzoeken..nou dat kunnen wij ook en dan komt de waarheid naar boven