Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#4999 Re: Re: Re: Re: handtekening petitie

2014-07-30 16:24

#4996: - Re: Re: Re: handtekening petitie

Ik was zo vrij om voor diegene te antwoorden, maar ben niet de starter van het onderwerp "handtekening petitie". Niet zo zwaar op de hand gelijk doen en over leugens beginnen, we zijn hier wel volwassen onder elkaar. Het lijkt mij vrij logisch dat er niet alleen namen zoals de Boer en de Wit tussen staan en ik heb ook geen zin aan nutteloze discussies die u op wilt starten.

Geen Jodenhaat en ISIS demonstraties!

Reacties


Gast

#5006 Re: Re: Re: Re: Re: handtekening petitie

2014-07-30 16:35:48

#4999: - Re: Re: Re: Re: handtekening petitie Ik was zo vrij om voor diegene te antwoorden, maar ben niet de starter van het onderwerp "handtekening petitie". Niet zo zwaar op de hand gelijk doen en over leugens beginnen, we zijn hier wel volwassen onder elkaar. Het lijkt mij vrij logisch dat er niet alleen namen zoals de Boer en de Wit tussen staan en heb ook geen zin aan nutteloze discussies die u op wilt starten.

IK wil geen nutteloze discussies opstarten, JIJ wil dat.

Nee, natuurlijk heet niet iedereen de Boer, maar er zijn ook moslims die de Boer heten. Doen alsof hier geen enkele moslim heeft getekend is een LEUGEN. En die leugen gebruiken om de petitie iets van serieusheid mee te geven is een TWEEDE LEUGEN. De eerste en tweede leugen verdedigen is wat mij betreft de DERDE LEUEGN.

Stemmingmakerij en verder helemaal niets. Dat is waar deze petitie over gaat. Zieltjes winnen voor jouw eigen, achterbakse agenda. Daarom zit je ook op IEDERE pagina dezelfde loze frasen te plakken, die rammelen van de fouten tegen de spelling, de grammatica en de logica.

Laat je masker vallen en misleid niet de mensen die denken dat ze hier voor een serieus doel tekenen.