Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#2644

2014-07-28 15:51

Hierbij roep ik heel Nederland op om deze petitie te ondertekenen gezien deze a-capabele burgemeester. En via alle media duidelijk te maken dat Jodenhaat ongerechtvaardigd is, en verwijzen en bovenhalen van alle beschikbare NIET-GEKLEURDE documentatie mbt geschiedenis Joden EN van de Moslims EN Palestina mbt aanleidingen en oorzaken die hebben geresulteerd in het nu. We zijn een land van dialoog en vredige respectvolle demonstraties, waarbij wij anderen in onze democratie NIET discrimeren en al helemaal geen oproep tot haat. En kijk: iedere keer weer: uit welke hoek het anti-respect en agressiviteiten vandaan komen. .

We zitten op een tijdsbom. En het zal niet lang meer duren voordat verschillende bevolkingsgroepen en andersgelovigen elkaar in de haren vliegen. Frankrijk..... België...... Nederland...
NEDERLAND INCLUSIEF DEN HAAG: OPEN UW OGEN.

WEET GOED: ONDER VELEN VAN HEN IS ER ZOVEEL HAAT EN MINACHTING NAAR ANDERS- EN ONGELOVIGEN.

HAAT: HET IS ALS EEN KANKERGEZWEL, OOK IN ONZE SAMENLEVING EN WORDT BIJ DE NIEUWE AANWAS IN DIE HOEK MET DE PAPLEPEL INGEGOTEN.

OPROEP AAN DEN HAAG: VERPLICHTE KINDER- EN VOLWASSEN EDUCATIE EN TV-PROGRAMMA'S OVER GESCHIEDENIS, HAAT EN DE GEVOLGEN DAARVAN. EN DAN MAG JOZIAS AARTSEN OOK NOG EVEN HIERIN ONDERWEZEN WORDEN. Misschien dat hij dan tot goede inzichten komt en zijn spijt van zijn niet-optreden aan het Nederlandse Volk en met name aan onze Hagenaars mag betuigen.

Reacties

ab

#2677 Re:

2014-07-28 15:57:53

#2644: -

Dat is het inderdaad: met de paplepel ingegoten. Op school zeiden de jongens nogal eens: "wacht maar tot wij de baas zijn meneer, dan zal je het wel zien". Ik hoop niet dat die opmerkingen bewaarheid worden,maar het begint er wel op te lijken.Al heel lang voel ik mij in mijn eigen woonplaats niet meer lekker omdat,je niets meer durft te zeggen. Stop dit gevoel heren politici.Het is broodnodig en de massale reacties hier zijn een poll waard om te zien hoe we er over denken?

Misschien dat u heren/dames politici dan eens wakker wordt en tot de conclusie komt dat, het zo niet verder kan!

 


Gast

#2688 Re:

2014-07-28 15:59:54

#2644: - WEET GOED: ONDER VELEN VAN HEN IS ER ZOVEEL HAAT EN MINACHTING NAAR ANDERS- EN ONGELOVIGEN.

Jeetje, alsof de Nederlandse autochtoon beschrijft.