Eis het ontslag van Jozias van Aartsen

Quoted post


Gast

#928 Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:43

#707: Greetje - Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Beste Greetje, dit schreef u:

"Wie van jullie heeft opgemerkt dat rond 2001 we zelden tot niets van terrorisme gehoord hadden, terwijl gewaarschuwd wegens ons eigen gedrag (voornamelijk indirect vanwege in eerste plaats gedrag VS) qua internationale betrekkingen door behoorlijk wat van onze meest prominente leden van onze samenlevingen, en dat we nu mét alle maatregelen van dien een factor 10 meer probleem qua terrorisme genieten?"

De feiten echter en ter herinnering:

  • 6 februari 1972: leden van de PLO plaatsen twee bommen bij verdeelstations van de Gasunie, één in Ravenstein en één in Ommen. De bom in Ommen werd op tijd ontdekt, de andere zorgde voor veel schade.
  • 25 november 1973: het KLM-toestel 'Mississippi' wordt boven Irak gegijzeld door Palestijnse terroristen. De passagiers worden na een omweg in Malta vrijgelaten, de bemanning pas wanneer de terroristen zich overgeven in Dubai, drie dagen nadat het vliegtuig uit Amsterdam was vertrokken. De terroristen meenden dat KLM gebruikt werd om wapens te transporteren naar Israel
  • 26 oktober 1974: de Palestijnse vliegtuigkaper Adnan Nuri gijzelt samen met een aantal medegevangenen zangkoor 'Ut captive gaudeant' in de gevangenis van Scheveningen. Nuri had samen met Sami Tamimah in maart een vliegtuig van British Airways op Schiphol laten landen en daar in brand gestoken met whisky en parfum. Na 106 uur weet de BBE (in haar eerste actie in de geschiedenis) de vier gijzelnemers te overmeesteren zonder dat er gewonden vallen.
  • zomer 1974: enkele uren voordat ze de Warschau-expres wilden kapen, worden 4 Palestijnen gearresteerd door de Amsterdamse politie.

 

Zo zie je maar weer dat de PLO toen ook al bezig was. Natuurlijk is dit knipselwerk afkomstig van Wikipedea. Maar omdat u 2001 noemd, neem ik aan dat u het over 9-11 heeft. Het is inderdaad sindsdien erger geworden. Maar het was er wel.

Ga me niet vertellen dat er in de jaren 80 en 90 bijvoorbeeld helemaal niets gebeurd is wat bedtreft moslim terrorisme. Moslimterrorisme moeten we toch echt (land)grensoverschrijdend zien.

Ik zie niet in dat uw hele betoog in uw post nu met de Jodenhaat van ISIS lovers te maken heeft. Van Aartsen is verantwoordelijk voor Den Haag. Hij onderschat het probleem. Het fundamentalistische gedachtegoed in de Schilderswijk kan alleen maar groter worden als daar geen paal en perk aan wordt gesteld. Hij heeft dat niet gedaan. Van Aartsen mag van mij blijven als hij binnen korte tijd alsnog ferm optreed. Iedereen oppakken en uitzetten, inclussief alle familieleden van deze ploerten. Natuurlijk gaat van Aartsen niet over het uitzetbeleid van de Tweede kamer. Maar ook Van Aartsen mag als voorbeeld dienen voor de nederlandse Politiek. Gaan ze eens een keer nadenken.

Reacties

Greetje

#934 Re: Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

2014-07-27 13:50:54

#928: - Re: Jozias van Aartsen in combinatie met demonstratie

Alles, de kern van ISIS ligt in ons falen in Irak.

 

en je vergeet wat, begin jaren veertig over de Moefti met Hitler.

 

Als je feiten noemt begin bij het begin.

 

Dat zou volgens mij 1921, 1923 ofzo moeten zijn (kan er een jaartje naast zitten) toen het laatste kalifaat door Frans engelse herindeling verging, oops ook deels dankzij ottomaanse invloeden. ga ik niet verder over uitwijden, we krijgen een heel boek hier zo.

 

De basis van huidig terrorisme ligt in ons economisch model op grond waarvan we nogal wat in middenoosten hebben uitgespeeld, we hebben de bijzonder kleine klup moefti en kalifaat aanhangers in het zadel gewerkt, omdat ze zo front konden vormen met minder ontwikkelde mensen tegen ons leugenachtige zo smooth kletsende wanabe democratieën.

 

gewoon platte verdeel en heers om jou aandacht af te wenden van de meest fundamentele problematiek, waarvoor alom gewaarschuwd, o.a. door woodrow wilson.

 

en je stinkt erin. je bent zelfs niet in staat te constateren dat waar de meeste moslims helemaal deze gewelddadige neigingen niet ondersteunen, je dit toch een moslim probleem vaak noemt (misschien jij als persoon nu voor de verandering even niet, de meesten wel). Als een kenniseconomie.

 

En wel zo'n platte verdeel en heers economie, dat Goebbels zich schaterend in zijn graf zou omdraaien.

 

get your facts right.