Ik doe aangifte tegen Geert Wilders

Quoted post


Gast

#7

2014-03-21 18:15

Ik sta geheel achter jullie!!! ... Mijn zoon is een half bloedje (maroc) en ik ben Hollandse ik laat Wilders de toekomst van mijn zoon niet verpesten .. En zo ook niet voor alle Nederlandse Marokkanen!! No way... Liefs Marloes ten Voorde Enschede

Reacties

nederlander met ruime visie

#85 Re:

2014-03-25 00:46:52

#7: -

Voed jij je kind ook op zoals die rapper die een moord in scene zet en leer je jouw kind ook dat als je niet gelovig bent gedood mag worden. Ik hoop het niet. Word jij ook in elkaar geslagen als je geen hoofddoek op hebt en is je moeder ook beroofd toen ze net har brood heeft gehaald? Ik hoop het niet. Maar dit gebeurd wel en het wordt tijd dat mensen hun ogen open doen. Er zijn dit jaar, nog maar drie maanden oud, al zo'n 10 mensen doodgeschoten in deze stad. Allemaal betrokkene van marokkaanse afkomst. Mij maak je niets meer wijs. Ik heb ook marokaanse vrienden en collega's en die schamen zich rot. Ze willen zelfs hun dubbele paspoort inleveren en terug naar Marokko. De vraag is niet of je je aangesproken voelt, maar wat doe je om niet de dupe te worden van die rotte appels. Daarom zegt Wilders ook niet ALLE Marokkanen eruit, maar MINDER Marokkanen.  Laat de goede niet onder de kwaden lijden. Zelfs Wilders heeft marokaanse vrienden,  maar daar hoor je niets van, want die voelen zich niet aangesproken.  Ik zal aan je denken als ik weer de kanker moet krijgen en dat mijn vrouw een hoer is tijdens mijn werk. En denk aan je zoon, die al zijn vrienden zal zeggen dat je mensen niet mag beledigen en stigmatiseren omdat ze nederlands zijn.

Nee, Wilders bedreigd niemand en is mens net als jij maar dan constant op de vlucht tegen bedreigingen. Hij leeft niet lekker met zijn vrouw en kind in een mooie woning, kan niet even boodschappen doen, filmpje pakken of even rustig naar de wc van de 2e kamer. Nee, overal moet iemand van de beveiliging mee. Iedere 3 maanden verhuizen. Dit al jaren lang. En toch houdt hij vol, dat is karakter. En zodra hij het beestje bij de naam noemt en hij mensen die zich niet gedragen of respect hebben voor de autochtone bewoner van dit land terug wilt sturen naar een warm land waar ze kasten van huizen hebben gebouwd van Nederlands geld. Gaat iedereen uit zijn dak en mogen mensen opeens 1 iemand van de 16 miljoen inwoners van dit land, vogelvrij verklaren en doodsbedreigingen uiten. Kijk een goed, waarom raken zoveel mensen in paniek als 1 van de 16 miljoen mensen wat zegt? Als zoveel mensen jouw zoon, ongeacht achtergrond, gaan pesten, vind je dat ook niet eerlijk. Waarom dit dan wel?

Opeens moet iedereen een mening hebben en als je niet tegen bent, dan ben te voor Wilders. Bij Pim fortuin werd geroepen hij moest gestopt worden, theo van Gogh moest gestopt worden en nu zegt een burgemeester van Amsterdam en lid van PVDA op een demonstratie, waarbij jihad vlaggen wapperen, dat Wilders gestopt moet worden.  Wat is nu haat zaaien en beledigen? Dit is hoe een burger oorlog begint en de slachtoffers zijn altijd de gewone burgers. En denk je dat de Marokkanen zich hierin zullen mengen? Nee, die vluchten allemaal terug naar Marokko en de Nederlanders zullen elkaar afmaken. Dan stem ik liever op een partij die Minder Marokkanen wilt en criminelen terug wilt sturen en zich soms even laat gaan en mijn vrienden en ccollega's spaart.