Petitie tegen zinloos geweld voor Genkenaar Claudio Coppola +

Quoted post


Gast

#8

2014-01-04 07:48

Wat denken jullie te bereiken,juist niks,gewoon eventjes iets invullen en voor de rest gewoon niks doen zo zijnwij Genkenaren,grote mond en hopen dat iemand anders het maar oplost,toch wens ik iedereen veel succes,en veel sterkte aan de familie

Reacties

pancake

#39 Re:

2014-01-04 10:03:35

#8: -

We gaan hiermee duidelijk maken dat dit onaanvaardbaar is,ik ben niet 1 van die Genkenaren met een grote mond zoals jij ze beschrijft maar een hele goede vriend van Claudio die het niet langer pikt en iets onderneemt in plaats van te zitten klagen,,ik zwijg liever en werk hard om hier een duidelijk standpunt in te maken,dat onze Claudio nog geleefd zou hebben als hij op tijd hulp gekregen zou hebben..dat de schuldigen gestraft moeten worden en dat dit cafe moet gesloten worden..Ik weet niet hoe u denkt maar u vergist zich en dat zal ook blijken nadien...Met negativiteit komen we geen stap verder,maar toch fijn dat je getekend hebt want jouw stem telt mee,vriendelijke groeten :)


Gast

#97 Re:

2014-01-04 12:22:38

#8: -

Dit keer zal er iets gedaan worden en er wordt zeker niet gehoopt dat iemand anders het oplost! Er zal gestreden worden tot het bittere eind!!


Gast

#116 Re:

2014-01-04 12:55:54

#8: -

het gaat om het signaal dat de mensen uitsturen , Claudio komt er niet mee terug zo snugger zijn we allemaal wel hier, niks doen zou pas erg zijn


Gast

#158 Re:

2014-01-04 14:58:12

#8: -

Hopelijk gaat verandering in komen...verdraagzaamheid. En het stoppen van zinloos geweld begint bij ons... Claudio heeft bij ons allemaal de pijnlijke snaar geraakt. Dit mag niet nog een keer gebeuren. Laat dit de laatste keer zijn.

 


Gast

#164 Re:

2014-01-04 15:18:02

#8: -

en wat doet gy dan ?! Door deze reactie veronderstel ik dat gy WEL actie hebt ondernomen, ben benieuwd wat, vertel het eens... als ge zelf doet wat ge zegt dat de mensen van deze petitie doen of niet doen, moet ge gewoon uw mond houden in plaats van de hypocriet uit te hangen, sterk jong !


Gast

#191 Re:

2014-01-04 16:55:32

#8: -

maar goed dat je jezelf erbij zet,bij deze genkenaren ,er zijn er tenminste die wat willen ondernemen!!!je breekt iedereen die deelneemt af en dan wens je ze succes,raar???onderneem dan zelf iets!!!