Misstanden Jeugdzorg

Quoted post

Een vader

#85 Algemeen

2013-12-13 19:54

Het is bij de politiek toch al redelijk bekend dat er een stortvloed aan zaken mis zijn bij Jeugdzorg. Is er geen contact met de politiek??? Ga met een bewezen verhaal naar alle media die je kunt vinden, zorg dat het overal bekend wordt. Schrijf naar politieke partijen. Neem een zaak waarvan de rechter besluiten heeft genomen en die BJZ simpelweg niet uitvoerd. Die zijn er genoeg heb ik begrepen.
Of zou men wachten tot er een keer een schokkende aanslag wordt gepleegd op een BJZ instelling.
Heb opeens met een BJZ geval in mijn nabijheid te maken en zie en lees dingen waarvan ik echt perplex sta. Ben ik dan zo blind dat ik het niet zie bij deze moeder? De moeder doet er alles aan om te zorgen dat het goed gaat met haar kinderen. Zit al die zgn hulporganisaties achter hun broek om te zorgen dat ze eindelijk hun werk eens gaan doen in plaats van alleen maar hun baantje proberen te behouden. Krijg steeds meer het idee dat ''het Nederlandse'' systeem door en door verrot is, misdadig zelfs. Mijn eigen dochter,.......... je moet er niet aan denken.

Reacties


Gast

#88 Re: een vader

2014-01-09 16:08:06

#85: Een vader - Algemeen

De politiek verdient er ook aan mee en de rechters ook, als alle feiten in het nieuws verschijnen is dit het grootste Watergate schandaal dat Nederland ooit heeft gehad. De politiek weet al jaren niet wat ze met dit systeem aan moeten en daarom mogen de gemeenten het vanaf volgend jaar gaan opknappen. Dan is Den Haag er van af. Ik zal proberen met mijn vrienden van de media dit uit te zoeken en publiek te maken zodra ik van deze maffia af ben. Maar eerst mijn eigen kind uit de handen van deze monsters halen!