behoud reinigingsdienst stad Sint-niklaas

Quoted post

Johan Kesteloot

#7 REINIGINGSDIENST

2013-04-02 17:34

Ik heb er drie dagen gewerkt en lieve mensen je zak buiten zetten is maar een kleintje, maar 1200 zakken opnemen is een enorme klus.
Ja om eerlijk te zijn , ja ik wilde die mannen eens iets geven tot men de alcohol verbood, wat normaal is, excuus.
Deze mensen doen hun werk in weer en wind ik verwijs naar vier weken geleden hier toen de sneeuw zo hoog lag.
Als ik die mensen zie , kennen of niet steek ik altijd mijn hand omhoog om te laten zien hoe belangrijk ze zijn voor ONZE STAD Lieven, onze samenleving, en ja de mensen hebben eens gelijk gehad dat je vuilniszak niet meer dan 15 kg mag wegen en daar kregen we ook een briefje voor in de bus.
Dat getuigt van respect, respect voor de Stad Sint Niklaas en respect voor de overheid. Ik heb vandaag meer politie op straat gezien dan ooit !!! Moeten die mensen de Stad redden, neen we zijn met rond de 100.000 inwoners en ik denk dat veel meer personen de hulp nodig hebben van mensen zoals Thuishulp, Thuiszorg, Familiezorg, maar ik denk dat de NVA er zich niks van aantrekt, Ik won in een wijk waar heel veel ouderen wonen en ik praat met die mensen en eerlijk gezegd "het hangt hun...... uit". Ik heb gezorgd voor mijn ma en pa en ben ze allebei verloren, net zoals U Lieven. Ik praat hier niet politiek gebonden maar ik denk dat als U deze besparingen doorboert en ik maak geen tikfout het erger kan uitlopen.... mvg Johan Kesteloot

Reacties


Gast

#9 Re: REINIGINGSDIENST

2013-04-02 17:39:22