Michelle Martin mag NIET vervroegd vrij !


Gast

/ #152

2012-08-09 11:02

Ongeloof, dat zijn mijn gedachten en gevoelens, Onmacht tegen die uitspraak, machteloos om er iets tegen te beginnen.
Wat voor achterbakse mensen die nonnen en de ganse meute van de kerk zijn, blijkt nog maar eens. Het is voor hen heel normaal om pedofielen en medeplichtigen de hand boven het hoofd te houden.
Dat Martin dan ook nog eens haar bezittingen uit erfenis van haar moeder kon houden en bewaren bij die nonnen is voor mij een raadsel.
Wanneer een mens schulden heeft bij de belastingen is het eerste wat ze doen, de deurwaarder sturen om hun bezittingen af te nemen en dan beslag leggen op een eventuele erfenis om de schulden te derven.
Martin kan dus zomaar haar erfenis veilig stellen, de nabestaanden en slachtoffers staan nogmaals in de kou. Wat moet dat verdorie teweeg brengen bij die mensen, daar al eens aan gedacht?
Denken die nonnen en de heren van het gerecht, dan niet aan de gevoelens van de mensen die hun kind verloren zijn, of waar de kinderen een trauma aan hebben overgehouden.
Langs deze kant wil ik dan ook mijn oprechte steun aan de ouders en slachtoffers van Martin en Dutroux en andere deliquenten betuigen.
Hopelijk komt de bevolking van ons landje eens wakker, en verzetten ze zich massaal tegen de uitspraak van het gerecht en tegen de opvang van misdadigers, door die communie van zogezegde verwoorders van het Christelijke geloof.