Marketing Leeuwarden moet blijven!


Gast

/ #15 Re:

2011-12-17 10:58

#8: -  

 Beste Wyb,

Ik ben het niet helemaal eens met jouw bovenstaande betoog.

Voor een tijdje terug was ik bij de mensen van marketing Leeuwarden op bezoek ( toevallig bezoekje) en ik kon nu niet echt zeggen dat de vonken er vanaf vlogen kwa enthousiasme en hard werken. Bijna iedereen zat maar wat te internetten, buienradar te checken etc.

En naar mijn mening zie of hoor je nooit wat wat vanuit de koker van het Citymarketing is gekomen. Er stons nog niet zo lang geleden een heel groot artikel in de LC over Citymarketing en dat Groningen toch wel een hele geslaagde compagne heeft gevoerd de laatste jaren. Er gaat niets boven..... ? Vooral een top 3 focus van toeristische trekpleisters, de must-see's, dat mis ik nogal in Leeuwarden.

Er dient een heel eenvoudig plan te komen met wat Leeuwarden nu speciaal maakt en dat moet vermarkt worden. Dat gebeurt op dit moment veel te weinig. Het is te mat en te ondoorzichtig.

Nu wil ik niet zeggen dat het Citymarketing naar de ambtelijke dienst toetrekken een goede ontwikkeling is, maar nu krijg je wel de situatie dat er betaalde krachten mee aan de gang gaan en ook kunnen worden afgerekend op hun 'prestaties'. Er zit namelijk wat geld achter. En de stadskantoor weet sowieso goed wat er speelt in de stad, lijkt mij.

 

groet,

Leeuwarder 058