Aangifte tegen Mevrouw Sylvana Simons wegens haatzaaierij


Gast

/ #4938

2016-11-07 13:26

Omdat Sylvana tot haar zelf moet komen, om orde te scheppen in haar hoofd mag ze van mij even naar het huis van bewaring. Zíj discrimineerd. Mensen worden daar door geirriteerd waardoor ze dingen doen of zeggen precies waar zij op doelt. Dat is het zelfde met opvoeden; Als je je kind telkens iets verbied, en ze worden wijzer en ouder wat doen ze dan? Juist, het tegen over gestelde. Waarom mag een blanke Nederlander niet zeggen dat hij trots is op zijn afkomst? Het wordt namelijk meteen in het kader gestopt van rasistisch. Wat Sylvana op dit moment doet is onderscheid maken.. en is het niet veel mooier om allemaal één te zijn? Sylvana als je dit leest. Meid doe wat met je negatieve gedachtes zoals een psychiater te bezoeken. Dat de slavernij en het racisme zó ontzettend op de voor grond liggen in jouw hoofd.. als je telkens maar tegen jezelf zegt dat je ziek bent, ben je ook ziek. Zo zit dit nu ook met jou en jouw probleem dat je alles maar zo zwart wit in ziet. Of mocht ik nu geen zwart zeggen?.. sylvana ik voel me erg rot dat je zo tegen blanke mensen bent en hun gewoontes en feestdagen. Ga wat positiefs doen ipv roepen en onderscheid maken!