MANIFEST: LEEFSTIJL GEZONDHEIDSZORG HET ALTERNATIEF (Petitie Het Roer Moet OM)


Gast

/ #2762

2016-07-07 08:15

ik werkte in een zorgcentrum in ouderkerk aan de IJssel die naar de laatste normen was gerenoveerd.verpleegafdeling met voor iedereen een eigen kamer met douche en toilet.januarie2016moesten we sluiten . alle bewoners binnen 7 maanden naar aankondiging van de sluiting overgeplaatst. maar kleine gezamelijke kamers,gezamelijke toiletten e totaal geen privacy meer. slecht sociaalplan. onderdruk gezet om de aangeboden aan te nemen anders op straat staan. daarna is de werkdruk en angst voor je baan groot. er vallen steeds meer collega's vallen langdurig uit.maar ziek mag je niet zijn . vanaf dag een willen ze al dat je komt. zelf zit ik in de ziektewet,mijn knie overbelast, maar je ondertussen bijna meer uren aanwezig geweest. dan mijn normale uren omdat ik va vervoer afhankelijk ben. hierdoor belast ik mijn knie te veel dus waarschijnlijk gaat het langer duren. ik ben niet de enige, rugklachten,slijmbeursontstekingen je moet komen. de werkdruk voor de collega's loopt nog verder op omdat er niet vervangen mag worden en wij het zelf op moeten lossen. alleen als er geen waarborg eer is komt er iemand bij. dus meer ziekte verzuim en collega's die weer te vroeg gaan werken . een visuele cirkel die doorbroken moet worden. in het belang van de bewoners.



Betaald Adverteren

We zullen deze petitie adverteren bij 3000 mensen.

Leer meer...