tegen de sluiting van Daat-Drenthe kringloopwinkel Hoogeveen

Gast

/ #70

2016-02-02 21:13

Ik sta er helemaal er achter voor alle collega's van daat Drenthe en ook voor onze werkbergelieders voor ons die weg moeten hou ik niet van en ik werk nog niet zo lang bij daat Drenthe zins vorigjaar bij hun gekomen door Heidi via het eerste gesprek was meteen goed ik werk wel nu bij daat Drenthe met plezier maar door de bezuinigen voor onze winkel vind ik belachelijk en iedereen staan achter elkaar om steun te krijgen van iedereen die ons echt hier mee of bij helpt voor kringloopwinkel daat Drenthe maar ik hoop dat in iedere geval ons helpt met steun van iedereen maar mijn mening is nog niet klaar hier over maar wat ik wel denk en zeker vind hier over sorry dat ik dit zeg of vind er word te gemakkelijk over ons door ggz gepraat iets wat achter de eleboogen gepraat of om onze rug om ik vind dit achterbaks hoe dit gaat zo met ons zo ga je toch niet met ons om dat vind ik echt en ik hoop zeker dat al mijn collega's en werkbergelieders mogen blijven bij daat zij horen ook bij ons dat is mening en anders vind ik de de hooggere mensen dan muggenzichters of pennen likkers kantoorflikkers maar nog maals sorry voor het word maar ik hoop echt voor iedereen die nu voor ons snapt dat we allemaal erg boos hier op zijn door de bezuinigen voor dat daat niet of wel dicht moet of gaat mensen neem ons niet hier kwalijk mee maar wel ggz en daar van de mensen wel dat is goed zo als ze dan zeggen pontje komt op zijn lontje dus best mensen help ons alstublieft hier erg veel mee voor ondertekening zal ons echt helpen hiermee daat dank u wel Arnaud